بررسی برتری های پراید اقساطی:

در این مقاله سعی داریم به بررسی خودرو پراید اقساطی مدل صبا بپردازیم. در واقع انواع مختلف خودروی پراید تفاوتهایی از نظر ظاهری با هم دیگر دارند و از نظر موتوری و دیگر مشخصات داخلی تقریباً یکسان می باشند. پراید صبا نیز یکی از انواع مدلهای پراید تولیدی کمپانی سایپا میباشد که در سال‌های ۸۰ تا ۸۹ روی خط تولید این کمپانی قرار گرفت. در همین سالها بود که مصرف سوخت برای خودروهای مختلف سهمیه بندی گردید. مصرف پایین سوخت توسط خودرو پراید بسیار پایین تر از مدل های دیگر خودروها بود و همین امر سبب شد که افراد زیادی جزو متقاضیان خرید پراید اقساطی و یا خرید آن به صورت نقدی از کمپانی تولید کننده باشد. در واقع کاربران با پرداخت نیمی از مبلغ پراید اقساطی می توانستند صاحب خودرویی با مصرف سوخت پایین برای گذران زندگی روزمره خود شوند. در واقع ایمنی کم خودرو در مقابل قیمت پایین خودرو نتوانست مانع از فروش فوق العاده این خودرو باشد. هنوز هم فروش پراید اقساطی جزو پرفروش ترین خودرو ها در بازار ایران می باشد. یکی از معایب مهم پراید صبا نداشتن کیسه هوا برای سرنشین جلو می باشد و تنها یک کیسه هوا برای راننده در کابین خودرو تعبیه شده است. جنس صندلیهای پراید صبا از نوع پارچه می باشد که همین هم می تواند در مدت زمان کوتاه سبب بی کیفیت شدن آن شود و نیاز به تعویض رویه صندلی داشته باشد.

کاربرانی که پراید اقساطی را خریداری می نمایند از همان زمان که ۵۰ درصد اولیه قیمت خودرو را پرداخت نمایند خودرو به نام آنها سند میخورد و گارانتی از همان زمان برای خودروی آنها شروع می شود. مدت زمان گارانتی پراید صبا ۲ سال و یا چیزی معادل ۴۰ هزار کیلومتر می باشد که کاربران می‌توانند در صورت هرگونه مشکل در خودرو به نمایندگی های مجاز سایپا در سراسر کشور مراجعه و اقدام به تعمیر خودرو خود نمایند.

مشخصات پراید اقساطی مدل صبا:

عموماً انواع مختلف پراید دارای مشخصات خاص خود می باشند که همین امر سبب متمایز کردن آنها از یکدیگر می باشد. پراید مدل صبا نیز دارای مشخصات مخصوص به خود می باشد و کاربران می توانند با مطالعه و پذیرش این مشخصات اقدام خرید پراید اقساطی و یا پراید به صورت نقدی را از کمپانی سایپا داشته باشند. در ادامه به بررسی چند مورد از مهمترین مشخصات پراید صبا می پردازیم:

نحوه سوخت رسانی: نحوه سوخت رسانی به این مدل پراید از نوع انژکتوری می باشد. در واقع انواع مختلف سوخت رسانی این خودرو در دراز مدت سبب استهلاک بالای خودرو می‌شوند و همین امر می تواند موجب مشکلات برای روشن شدن خودرو نماید. به همین امر لازم است در خرید پراید اقساطی نسبت به گارانتی آن دقت لازم را داشته باشید تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید به نمایندگی های کمپانی مراجعه نمایید. برای اطلاع از فروش اقساطی پراید 132 به سایت مراجعه کنید. 

کمک فنرها: کمک فنر های تعبیه شده در این مدل پراید چه در قسمت عقب خودرو و چه در قسمت جلویی از نوع هیدرولیکی می باشد.

سیستم فرمان: فرمان این خودرو جزوه تجهیزات جانبی می باشد و در صورت درخواست مشتری در فروش پراید اقساطی می توان نوع هیدرولیکی آن را قرار داد.

استاندارد آلایندگی: استاندارد آلایندگی این مدل پراید یورو ۲ می باشد.

موتور: موتور پراید مدل صبا در قسمت جلوی خودرو تعبیه شده است.

سیستم تهویه: سیستم تهویه پراید صبا به صورت دستی انجام می پذیرد.

شیشه های خودرو: شیشه های پراید صبا در قسمت جلوی برقی می باشند و در قسمت پشت به صورت دستی بالا و پایین می شود. امروزه می توان به درخواست مشتری شیشه های عقب را نیز به صورت برقی تغییر داد ولی این امر سبب افزایش هزینه هایی برای خریدار میشود.

رادیو چهار باندی

سیستم صوتی حافظه دار

دارای حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت

حجم باک ۳۷ لیتری

صندوق دار

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()