اتوبوس دربستی از جمله خدمات VIP شرکت های اتوبوسرانی خصوصی به حساب می آید. اتحادیۀ اتوبوسرانی کل کشور برای آنکه بتوانند سطح خدماتی که به مسافران ارائه می دهند را بهبود ببخشند، بخشی از ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی را به بخش خصوصی واگذار نموده اند. در نتیجه شرکت های واحد گشت قادر به ارائه خدمات درخواست اتوبوس دربستی به هموطنان خود می باشد. بنابراین عموم مردم قادر به اجارۀ اتوبوس VIP برای سرویس مدرسه، مراسم خاک سپاری، بهشت زهرا، ترانسفر به فرودگاه، سرویس رفت و برگشت پرسنل کارخانجات، سرویس سفرهای اردویی، سرویس سفرهای زیارتی، تور گردشگری درون شهری و غیره می باشند. استفاده از این خدمات حمل و نقل، به شما کمک می کند که با ترافیک درون شهری مواجه نشوید و راحت تر از همیشه بتوانید به صورت دسته جمعی بتوانید به مقصد مورد نظر بروید.

اجاره اتوبوس دربستی

سال های اخیر خدمات واحد دربستی مرکز واحد گشت، موجب افزایش سطح آسایش ساکنین شهر شده است و به میزان قابل توجهی حجم ترافیک شهری را کاهش داده است. به عنوان مثال مدارس با اجاره اتوبوس دربستی برای دانش آموزان، علاوه بر آنکه میزان ترافیک شهری را کاهش می دهد، بلکه امنیت دانش آموزان را به میزان قابل توجهی تأمین می کند. داشتن رانندگان مجرب و حرفه ای که از حسن خلق بالایی برخوردار هستند، به شما اطمینان خاطر، جهت تردد درون شهری بدون تصادف را می دهد.

معمولاً افرادی که به عنوان کادر پرسنل شرکت های واحد گشت فعالیت می کنند، نسبت سطح کیفیت خدماتی که به مسافرین خود ارائه می دهند، بسیار مسئولیت پذیر می باشند. داشتن یونیفرم واحد و منظم رانندگان و برخورد خوب آنها متناسب با شرایط مختلف، حین رانندگی برای شما آسودگی خاطر به همراه خواهد داشت.

در خواست اتوبوس دربستی بهشت زهرا به خانوادۀ متوفا کمک می کند که با آسودگی خاطر بتواند میهمانان خود را به مراسم خاکسپاری برسانند. بدین وسیله بدون دردسر و ماندن در ترافیک شهری، افراد زیادی از مبدأ به مقصد جابجا شوند. استفاده از خدمات اتوبوس دربستی شرکت واحد گشت به عنوان یکی از راهکارهای عالی برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا می باشد. بنابراین افرادی که به صورت گروهی و دسته جمعی تمایل به شرکت در مراسم عزاداری، گردش و تفریح درون شهری و غیره دارند، می توانند از مزایای اجاره اتوبوس دربستی استفاده کنند.

اجاره اتوبوس دربستی در تهران

امروزه اجاره اتوبوس دربستی در تهران راحت تر از گذشته می باشد چون سرویس خدمات واحد گشت نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

معمولاً بیشترین درخواست و سفارش اتوبوس دربستی مربوط به مناطق کلان شهری است که از جمعیت بیشتری برخوردار می باشند. شهر تهران نیز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ کشور محسوب می شود که استفاده از وسایل نقلیۀ همگانی و انبوه به صورت خصوصی و یا دولتی می تواند تأثیر مثبت بر روی کاهش آلودگی هوا و همچنین ترافیک شهری داشته باشد. در ضمن استفاده از این خدمات، باعث افزایش سرعت حمل و نقل افراد می شود و مدت زمان کمتری درگیر ترافیک خواهند بود.

تعرفه اتوبوس دربستی

تعرفه اجاره اتوبوس دربستی بر اساس اتحادیه اتوبوسرانی تهران مشخص شده است. لذا برای آگاهی بیشتر می توانید با بخش سرویس دهی شرکت واحد مذکور تماس حاصل فرمائید. با توجه به نوع اتوبوس، حجم مسافر و میزان مسافت تعرفه های اجاره اتوبوس درستی توسط ناوگان اتوبوسرانی تهران مشخص شده است. مسافران با توجه به حجم خدماتی که دریافت می کنند، برای ترددهای درون شهری به صورت دسته جمعی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مرکز واحد گشت تهران به عنوان یکی از واحدهای معتبری است که در استان تهران ، خدمات اجاره اتوبوس دربستی درجه یک را به مشتریان خود ارائه می دهد.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()