آموزشگاه های مختلف که به آموزش تعمیر پکیج می ‌پردازند:

به دلیل به کار بردن روز افزون پکیج در ساختمان های مختلف، آموزشگاه های فنی و حرفه ای مختلفی هستند که به آموزش تعمیر پکیج و یا نصب آن می پردازند. این آموزشگاه ها در شهر های مختلفی دایر هستند و دوره های مختلفی برای آموزش تعمیر پکیج در نظر گرفتند. افرادی که به شغل های فنی و حرفه ای و یا شغل های عملی علاقه دارند می توانند با گذراندن دوره های آموزش تعمیر پکیج و نصب آن ها آینده شغلی مطمئنی برای خود رقم بزنند. زیرا با فراگیری آموزش تعمیر پکیج می توان بدون داشتن مدرک دیگری و یا بدون هیچ گونه علمی و فقط با گذراندن دوره هایی که مربوط به آموزش تعمیرات پکیج هستند، به شغلی پرداخت که بتواند برای هر فردی درآمد زایی داشته باشد. در آموزشگاه های نام برده شده دوره هایی برگزار می شود که در مورد انواع پکیج با برند های گوناگون و قوانین نصب هر یک از آن ها صحبت خواهد شد. ضمن این که برای هر پکیج با برند گوناگونی طریقه نصب مختلفی وجود دارد که در این آموزشگاه ها آموزش داده می شود. این آموزشگاه ها طی این دوره آموزش تعمیر پکیج را نیز در نظر دارند و فرد با فراگیری آن ها می ‌تواند علاوه بر شناخت سیستم پکیج ساختمان ها و نصب آن ها تعمیر آن ها را نیز از بر باشد.

دوره های مختلفی که در آن ها آموزش تعمیر پکیج و نصب انواع پکیج آموزش داده می شود، پس از اتمام دوره مدرکی مبنی بر موفقیت در دوره مورد نظر به فرد اعطا خواهد شد و این گونه، فرد می ‌تواند در مراکز مختلفی که مربوط به سیستم های پکیج می باشد مشغول به کار شود. علاوه بر این که فرد باید برای تعمیر سیستم پکیج قطعات را بشناسد باید انواع و اقسام ابزار آلات را نیز داشته باشد تا بتواند به درستی و بی نیاز از هر ابزار دیگری به تعمیر کردن انواع پکیج بپردازد. در ادامه این متن قطعات مختلف و ابزار آلات را بررسی خواهیم نمود.

قطعات و ابزار آلات در آموزش تعمیر پکیج:

 قطعات مختلفی در پکیج وجود دارند که هر کدام از این قطعات را باید شناخته و سپس به تعمیر انواع پکیج پرداخت. فردی که در آموزشگاه های مورد نظر به آموزش تعمیر پکیج بپردازد، مطمئناً با هر یک از این قطعات آشنا خواهد شد. از این قطعات می ‌توان به شیر سه راهه و یا شیر سه طرفه اشاره نمود. برد پکیج، قطعه وریستور پکیج و قطعه ترمیستور پکیج از قطعات بسیار مهمی هستند که بدون وجود چنین قطعاتی سیستم به درستی کار نخواهد کرد و در صورت ایرادی در هر کدام از این قطعات، سیستم پکیج با مشکلات بزرگی روبرو می ‌شود. به غیر از قطعات نام برده شده و قطعات بسیار زیاد دیگری که در انواع سیستم پکیج ساختمان ها وجود دارد، فرد باید ابزار آلات مهمی را در این مورد کاملاً بشناسد که البته در آموزشگاه های آموزش تعمیرات پکیج، این ابزار آلات را به فرد نشان داده و کاملا آن ها را می ‌شناسانند.برای اطلاع دوره آموزش جوشکاری و بازرسی جوش به سایت مراجعه کنید.

از این ابزار آلات می ‌توان به دریل اشاره نمود. افرادی که دارای شغل فنی هستند دارای جعبه ابزار آلات هستند که داخل آن ها انواع پیچ و پیچ گوشتی، انواع آچار که شامل آچار تخت و آچار رینگی می باشد وجود دارد. آچار فرانسه، فازمتر، انبر قفلی، دم باریک و بسیاری از ابزار های دیگر وجود دارند. ابزار های دیگری مانند تلمبه و فشار سنج، برای تعمیر انواع پکیج مورد نیاز می باشد. از ابزار های دیگر مولتی متر، گریس مولی کات و گریس سیلیکون می باشد. همچنین قلم موهای نازک برای تمیز کردن قطعات مختلف مورد نیاز است. افراد تعمیر کار باید ضمن داشتن انواع ابزار آلات برای تعمیر پکیج، قطعات و لوازم یدکی باشد. که در صورت بروز هرگونه مشکلی در قطعات مختلف پکیج بتوانند آن ها را به سرعت تعویض و یا تعمیر نمایند مثلا انواع شیر آلات مانند شیر پر کن و شیر اطمینان و قطعات دیگری مانند واشر ها محدود کننده پیسی و بسیاری از قطعات مورد نیاز دیگر در انواع پکیج باید به همراه فرد تعمیرکار وجود داشته باشد.

جهت ارتباط با آموزشگاه دما صنعت با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:66928505-66928464-021

فکس: 66928452-021

همراه: 09196400916

تلگرام : 09196400916

آدرس: میدان انقلاب - خیابان جمالزاده شمالی- نبش بلوار کشاورز- پلاک 125 واحد 10 (خارج از محدوده طرح ترافیک)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 380
نمایش همه
علاقه مندی ها ()