آموزش نصب و آموزش تعمیر کولرگازی:

آموزش تعمیر کولرگازی در آموزشگاه شامل سر فصل ها و موارد بسیار زیادی است که طی یک دوره کوتاه مدت به صورت حضوری و یا به صورت غیر حضوری و آنلاین آموزش داده خواهد شد. پس از اتمام دوره آموزش تعمیر کولرگازی و آموزش نصب اسپیلت، مدرک معتبری مبنی بر اتمام دوره و تخصص فرد آموزش دیده به فرد اعطا خواهد شد که می ‌تواند در حیطه شغلی بسیار موثر باشد. کولر های گازی و یا اسپیلت ها نسبت به سایر سیستم های سرمایشی بیشتر مورد استفاده بوده زیرا دارای مزایای زیادی هستند. به همین دلیل میزان تقاضای خریدار انواع اسپیلت نسبت به متخصصان و تعمیرکاران افزایش یافته و آموزشگاه هایی که مربوط به سازمان های فنی و حرفه ای هستند باید به آموزش دادن افراد و به نوعی ایجاد اشتغال برای بسیاری از جوانان بپردازند. از نکات مهم دیگر این است که این افراد می ‌توانند هر گونه مشکلی در انواع کولر گازی و اسپیلت را تعمیر کرده و یا به نصب کولر های گازی تازه خریداری شده بپردازند. البته باید گفت نمایندگی‌ های مختلف کولر گازی با برند های متفاوت در ایجاد اشتغال برای افراد آموزش دیده بسیار موثر هستند و این نمایندگی ‌ها، متخصصان مربوطه را برای نصب به خریداران اسپیلت معرفی خواهند کرد. دوره هایی که در مراکز و آموزشگاه ها برای دوره آموزش تعمیر کولرگازی انجام می شود با تعداد کمی از افراد برگزار خواهد شد و این کلاس ‌ها علاوه بر آموزش به صورت تئوری، دارای کارگاه و آموزش های عملی بسیار مفیدی هستند و فرد می ‌تواند در مدت بسیار کوتاهی تجربه زیادی در حوزه تعمیر و نصب کولر گازی به دست بیاورد.  به گونه‌ ای که پس از اتمام چنین دوره ای می تواند به سرعت وارد بازار کار شده و آینده شغلی خوبی برای خود رقم بزند. کولر های گازی دارای برند های گوناگونی هستند که هر کدام از این برند ها دارای نمایندگی های مختلفی می باشند. ولی باید گفت تقریباً نحوه تعمیر و نصب کولر گازی و اسپیلت ها با یکدیگر تقریباً مشابه می باشد.

آموزش تعمیر کولرگازی با برند های مختلف:

همان طور که گفته شد برای آموزش تعمیر کولرگازی در آموزشگاه ها، برنامه‌ های مختلفی در نظر گرفته می‌ شود که از آن ها می‌ توان به سامسونگ، ال جی، توشیبا و بسیاری از برند های دیگر ایرانی و خارجی اشاره نمود. کولر های گازی بر حسب قطعاتی که دارند دارای کیفیت های گوناگونی هستند، ضمن این که این قطعات مختلف باعث کارکرد متفاوت هر یک از این اسپیلت ها خواهند شد.

در آموزشگاه های مربوطه هنگام آموزش و نصب و تعمیرات انواع کولر گازی برند های مختلف را در نظر گرفته و علاوه بر معرفی کردن بهترین نوع کولر گازی از نظر کیفیت و برند جهانی، توضیحات کاملی در مورد مزایا و معایب انواع برند ها داده خواهد شد و به نوعی افرادی که در این زمینه تخصص کسب کنند مشاوران بسیار خوبی برای خرید انواع اسپیلت خواهند شد. به طور کلی اسپیلت و کولر های گازی دارای بخش مکانیکی و بخش الکتریکی هستند که آموزش دیدن در هر دو بخش بسیار مهم است.برای اطلاع از دوره آموزش جوشکاری و بازرسی جوش به سایت مراجعه کنید.

زیرا هر گونه مشکلی که در یک قطعه از بخش مکانیکی یا الکتریکی به وجود بیاید ممکن است به بخش دیگر آسیب رسانده و باعث ناکارآمد بودن و یا به طور کلی از کار افتادن اسپیلت شود. از قطعات مختلفی که می توان در اسپیلت نام برد کمپرسور پیستونی و کمپرسور روتاری یا دوار می باشد. همچنین کمپرسور دیگری که می توان نام برد کمپرسور اسکرول است که در کولر های گازی موجود می باشد. از قطعات مهم دیگر در انواع کولر های گازی کندانسور یا تقطیر کننده و اواپراتور یا تبخیر کننده می باشد. همچنین قطعات دیگر شامل پروانه فن و قطعات الکترونیکی و همچنین برد الکترونیکی در داخل دستگاه می باشد که هر کدام از آن ها کاربرد ویژه ‌ای در کولر های گازی خواهند داشت.

 

جهت ارتباط با آموزشگاه دما صنعت با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:66928505-66928464-021

فکس: 66928452-021

همراه: 09196400916

تلگرام : 09196400916

آدرس: میدان انقلاب - خیابان جمالزاده شمالی- نبش بلوار کشاورز- پلاک 125 واحد 10 (خارج از محدوده طرح ترافیک)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()