انواع مختلف کفپوش اپوکسی:

یکی از محصولاتی که حاصل ماده رزین اپوکسی می باشد کفپوش اپوکسی است. البته این ماده به غیر از کفپوش های اپوکسی در مواد دیگری مانند چسب ها و رنگ های مختلف نیز به کار برده می شوند. ولی باید بگوییم که ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع کفپوش اپوکسی آشنا کنیم. در سال های اخیر استفاده از کفپوش های اپوکسی نسبت به کفپوش های دیگر بسیار ترند شده است و در میان پیمانکاران و ساختمان سازان از این کفپوش ها بیشتر استفاده می شود. زیرا دارای مزیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است که باعث شده است نسبت به کفپوش های دیگر ترجیح داده شود. مثلاً این کفپوش ها برای استفاده شدن نیاز به دستگاه خاصی نداشته و می توان به راحتی آن ها را استفاده کرد. ضمن این که این کفپوش ها نسبت به مزیت های فوق العاده ای که دارند قیمت بسیار متناسبی داشته و استفاده از آن ها می‌ تواند صرفه اقتصادی داشته باشد. کفپوش های نام برده شده دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و در برابر آسیب های مکانیکی مختلف مانند خراش، کشش و فشار نسبتاً زیاد مقاومت بالایی از خود نشان خواهند داد. و این که تحت شرایط آب و هوایی مختلف و درجه‌ دمای متفاوت مقاومت داشته و دچار شکستگی و یا ترک خوردگی نخواهند شد.برای اطلاع از هزینه کفپوش اپوکسی به سایت مراجعه کنید.

علاوه بر این ها کفپوش اپوکسی در انواع طرح و رنگ های مختلفی وجود دارند که باعث شده است علاوه بر محیط های صنعتی از آن ها در محیط های دیگری استفاده کرد. برحسب متریالی که در کفپوش های اپوکسی به کار برده شده است انواع کفپوش های اپوکسی وجود دارد. به این منظور هر کدام از آن ها را در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار می ‌دهند. مثلاً کفپوش های اپوکسی که مخصوص بیمارستان می باشد دارای خاصیت آنتی باکتریال است که بسیار مثمر ثمر واقع شده است.

سایر کفپوش اپوکسی:

یکی دیگر از انواع کفپوش اپوکسی کفپوش هایی هستند که در انواع پارکینگ های یک طبقه و یا چند طبقه مورد استفاده قرار می گیرند. این کفپوش ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار وارده می باشند. یکی دیگر از انواع کفپوشی که توسط متخصصان بر کف سازه های مختلف اعمال می شود کفپوش های ضد خش می باشد. از این کفپوش ها برای سازه هایی استفاده می شود که رفت و آمد و عبور و مرور در آن ها زیاد بوده و ضمن این که دستگاه ها و وسایل مختلفی بر کف این سازه ها وجود دارد و ممکن است روی این کفپوش ها خراشیدگی ایجاد شود. به همین دلیل از چنین کفپوش هایی استفاده خواهند کرد. شاید فکر کنید انواع کفپوش اپوکسی فقط برای محیط های صنعتی و یا ساختمان های مسکونی مورد استفاده است ولی سخت در اشتباه هستید. این کفپوش ها به دلیل خاصیت ضد جرقه که دارند جریان های الکتریسیته را از خود عبور می دهند و به همین دلیل از آن ها در محیط هایی استفاده می ‌شود که مواد پر خطری مانند مواد منفجره در آن ها وجود داشته باشد. در این صورت خطر منفجر شدن چنین موادی به صفر خواهد رسید.برای اطلاع از اجرای کفپوش اپوکسی 3بعدی به سایت مراجعه نمایید.

از انواع کفپوش های اپوکسی برای سالن های ورزشی مختلف نیز استفاده خواهند کرد. این کفپوش ها می توانند اصطکاک مناسب و مطلوبی را  بین ورزشکاران و سطح کفپوش ایجاد کنند. به همین دلیل ورزشکاران روی این کفپوش ها به هیچ وجه سر نمی خورند و می توانند به راحتی به فعالیت روی این کفپوش ها بپردازند. به دلیل عدم مسقف بودن بسیاری از این ورزشگاه ها از کفپوش هایی استفاده می شود که در برابر بازتاب نور مقاومت بالایی داشته باشد و آسیبی نبیند. در کارخانه ها و کارگاه هایی که به تولید مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی پرداخته می ‌شود از کفپوش های اپوکسی استفاده می کنند که بتوانند در برابر مواد اسیدی، قلیایی و مواد دیگر مقاومت کامل داشته باشد.

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89
تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com

          pars.elisco@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()