امداد خودرو کیا از جمله خدماتی است که اختصاص به خودروهای تولیدی کمپانی خودروسازی کیا دارد. کیا از جمله شرکت های خودروسازی بزرگ در ایران می باشد که انواع خودرو با کیفیت و خوش طرح را به بازار جهان عرضه نموده اند. خودروسازی کیا به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های خودروسازی کره ای است که در سال 1944 فعالیت خود را با تولید دوچرخه و مفتول های فلزی آغار نمود و پس از سال 1952 اقدام به تولید موتورسیکلت، کامیون و همچنین انواع خودرو سواری نمود. این شرکت در ادامۀ فعالیت خود در سال 1986 با شرکت فورد توانست خودروهای مدل مزدا را با طراحی فوق العاده زیبا تولید نموده و به بازار جهان عرضه نماید. کیا اسپورتج، کیا سراتو کوپه، کیا کادنزا، کیا سونتو، کیا سول، کیا موهاوی، کیا اپتیما، کیا مزدا، کیا ریو دنده ای، کیا پیکانتو و ... از جمله رایج ترین محصولات کمپانی کیا موتورز محسوب می شوند. لذا در صورت آسیب دیدگی هر کدام از محصولات خودروسازی کیا در سطح جاده، گروه امداد خودرو کیا توانایی رسیدگی به این مدل خودروها را دارند. از این رو گروه های امداد خودرو به صورت اختصاصی خدمات امداد خودرو کیا را به مالکان این برند ارئه می دهند.

خدمات امداد خودرو کیا

خدمات امداد خودرو کیا همانند دیگر خدماتی است که به دیگر برندهای خودرو ارائه داده می شود. البته لازم به ذکر است که تفاوت حائز اهمیت این نوع خدمات، اختصاصی بودن و اعزام مکانیک مجربی است که نسبت به بخش فنی محصولات این کمپانی تسلط کامل دارد و راحت تر می تواند به عیوب نقص فنی خودروهای کیا پی برده و در صورت امکان، مرتفع نماید.

استفاده از خدمات امداد خودرو کیا اختصاص به زمانی دارد که رانندگان محصولات خودروسازی کیا در ترددهای درون شهری و برون شهری دچار حادثه شده و خودروی آنها از توقف بایستد. از این رو مرکز سرویس خدمات امداد خودرو کیا همراه شما خواهد بود و با مشاورۀ تلفنی و یا اعزام کارشناسان مکانیک مجرب و متخصص، در صدد رفع آسیب فنی خودروی کیا موتورز شما برخواهند آمد.

خرید کارت اشتراک امداد خودرو کیا

با توجه به اینکه حادثه به هیچ عنوان خبر نمی کند، خرید کارت اشتراک امداد خودرو کیا به صاحبان خودرو کیاموتور کمک می کند که بتوانند خدمات امداد خودرو را به صورت رایگان و یا با قیمت ارزان دریافت نمایند. در واقع همانطور که می دانید تعدد کمپانی های خودروسازی بسیار متعدد می باشد و هر شرکت خودروسازی برای آنکه بتوانند محصولات تولیدی خود را منحصربفرد نمایند، قسمت های مختلف خودروهای تولیدی خود را اختصاصی می سازند. در نتیجه مکانیک فنی خودرو باید نسبت به بخش فنی برندهای مختلف خودروسازی تسلط کافی داشته باشد. به همین جهت سرویس در محل امداد خودرو کیا متناسب با آگاهی از برند و مدل خودرو به مالکان ارائه داده می شود.

نکتۀ قابل توجه ای که در رابطه با عضویت خدمات امداد خودرو سیار  کیا وجود دارد، شما می توانید از خدمات امدادی 24 ساعت شبانه روز در هر نقطه ای از کشور برخوردار شوید. در واقع بدین ترتیب خود را از جاماندگی در جاده ایمن نگه می دارید و نگران این مسئله نخواهید بود و همواره کارشناسان مجربی هستند که می توانند نقص فنی خودرو شما را با کمترین هزینه و یا با قیمت ارزان و مجانی مرتفع نمایند.

هزینۀ امداد خودرو کیا

هزینۀ امداد خودرو کیا بر اساس تعرفه های مندرج بر روی کارت عضویت امداد خودرو کیا مشخص می شود.در برخی از مراکز در واقع برخی از خدمات برای یکبار و یا چند دفعه به صورت رایگان می باشد و دیگر خدمات نقص فنی نیز با اعمال چند درصد تخفیف به شما ارائه داده می شود.

گروه امداد خودرو آبتین به عنوان یکی از مراکز معتبر امداد خودرو در سراسر کشور می باشد.

تماس با امداد خودرو آبتین

تلفن همراه:  09381269128 - 09361594124 - 09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 514
نمایش همه
علاقه مندی ها ()