امداد خودرو هیوندا از دیگر خدمات اختصاصی گروه امداد خودرو سیار محسوب می شود. هیوندا از جمله کمپانی های خودروسازی مشهور کرۀ جنوبی است که از جمله برندهای معتبر جهانی محسوب می شوند. محصولات خودروسازی هیوندا شامل هیوندای سنتنیال، جنسیس فیس، آوانته اتوماتیک، سانتافه، آزرا، اکسنت، جنسیس کوپه، هیوندای آی 40 سدان، توسان، الانترا فول، هیوندای اچ وان، سوناتا هیبریدی، وراکروز و ... می باشد. لذا مالکان این خودروها، می توانند در سطح جاده از خدمات امداد خودرو هیوندا بهره گیرند. در این مقاله قصد داریم که به برخی از خدمات رایج گروه امداد خودرو سیار بپردازیم.

شرح خدمات امداد خودرو هیوندا

خدمات امداد خودرو در زمینۀ برطرف نمودن مشکلات فنی خودروها در شرایط مختلف ارائه داده می شود. مالکان خودروهای هیوندا که در مسیر جاده های درون شهری و یا برون شهری در حال تردد می باشند، در صورت مشاهدۀ هر گونه نقص فنی برای خودروی خود، می توانند از خدمات امداد خودرو سیار هیوندا بهره گیرند. وظایف امداد خودرو اختصاص به خدمات تعمیرگاهی، خدمات تلفنی و مشاوره ای، خدمات دوره ای و فصلی در هر نقطه ای از کشور دارد.

اعزام امدادگر به عنوان کارشناس مکانیک مجرب از جمله مهمترین خدمات امداد خودرو سیار به حساب می آید. چنین مجموعه هایی از گروه فنی متخصص و مجرب برخوردار می باشند که قابلیت ارائه خدمات فنی و مکانیکی متناسب با مدل و برند خودروی شما می باشند.

اعزام یدک کش به محل

اعزام یدک کش به محل از دیگر خدمات مرکز امداد خودرو هیوندا محسوب می شود. این نوع خدمات زمانی به مشتری ارائه داده می شود که امکان مرتفع نمودن ایرادات فنی خودرو میسر نمی باشد. از این رو با استفاده از یدک کش مجهز به راحتی می توانند خودرو را به نزدیک ترین تعمیرگاه تخصصی و یا نمایندگی معتبر جابجا نمایند. امروزه اعزام اکیپ سیار امداد خودرو هیوندا به رانندگان اطمینان خاطر می دهد، تا بدین وسیله بتوانند مشکلات نقص فنی خودروی مورد نظر خود را در مدت زمان کوتاهی در هر نقطه ای از کشور مرتفع نمایند و بتوانند مجدداً به مسیر خود ادامه دهند.

دریافت کارت اشتراک امداد خودرو هیوندا

مراکز امداد خودرو سیار برای آنکه بتوانند به طور هدفمند و با سرعت عمل بالا خدمات امداد خودرو را به مشتریان خود ارائه دهند، زمینۀ دریافت کارت اشتراک امداد خودرو هیوندا را برای آنان فراهم نموده اند. در واقع مالکان محصولات خودروسازی هیوندا می توانند با پرداخت حق عضویت سه ماهه، شش ماهه و یا یک ساله، از خدمات امداد خودرو با شرایط ویژه استفاده نمایند.

کارت اشتراک امداد خودرو مشمول یک سری خدمات تعمیراتی است که با اعمال تخفیف به مشتریان عرضه می شود. مشاوره فنی، اعزام امدادگر متخصص، حوادث طبیعی، سرویس دوره ای، تعویض لاستیک، تعمیرات فنی، حمل خودرو و اعزام یدک کش، تأمین سوخت، بازکردن درب خودرو، تعویض زاپاس، تعویض تسمه تایم، رادیاتور، تعویض روغن موتور، لنت ترمز، تعویض تیغه برف پاک کن و ... از جمله بخشی از خدمات امداد خودرو مکانیک سیار به حساب می آیند. لذا مکانیک مجرب پس از بررسی کامل خودرو، می تواند مشکلات فنی خودرو را که امکان برطرف نمودن آنها در محل میسر می باشد، را به طور کامل ارائه دهد.

کلیۀ خدماتی که مرکز امداد خودرو هیوندا به مشتریان خود ارائه می دهد، مطابق با ضوابط شرکت امداد خودرو می باشد. لذا کیفیت خدماتی که ارائه داده می شود، قابل پیگیری و ثبت نظرسنجی می باشد. با دریافت خدمات امداد خودرو سیار، دیگر نیاز به نگرانی برای ماندن در مسیر جاده نخواهید بود و موقعیت دریافت خدمات سرویس در محل را خواهید داشت.

گروه امداد خودرو تهران آبتین از جمله مجموعه های با تجربه در حوزۀ ارائه خدمات امداد سیار در ایران فعالیت می کند و از تیم کاری متخصص و فنی برای ارائه چنین خدماتی بهره می گیرند.

تماس با امداد خودرو آبتین

تلفن همراه:  09381269128 - 09361594124 - 09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()