کاغذ دیواری سه بعدی از جذاب ترین الگوهای تولید این روکش های کاغذی جذاب برای بعد بخشیدن به فضای داخلی ساختمان ها می باشد، که معمولا همراه با انواع کاغذ دیواری ساده مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از آن می توان یک طراحی بسیار زیبا و تحسین برانگیز را به معرض نمایش گذاشت. تصاویر سه بعدی سالهاست که در تمامی زمینه های هنری و تصویر سازی مورد استفاده قرار می گیرند و افراد با آن ها احساس نزدیکی می کنند، این منسوجات کاغذی را می توان در رنگ ها، طرح ها و سبک های مختلف طراحی داخلی و معماری ساختمان ها خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد، تا یک محیط بسیار هماهنگ، زیبا و ساختار یافته را طراحی نمود. کاغذ دیواری سه بعدی منظره، کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت، کاغذ دیواری سه بعدی سنتی، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون و  کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب از پر طرفدارترین این محصولات بر حسب کاربرد و موقعیت استفاده از آن ها می باشد، که در هر گروه تولیدی تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارند، و به راحتی می توان با هر سبک و سیاقی نمونه ای از آن ها را انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی باتوجه به کیفیت و میزان مقاومت این محصولات در برابر عوامل محیطی نظیر خراش، پارگی و شست و شو محاسبه می شود، البته برخی موارد دیگر مانند کیفیت و متریال مصرفی و برند سازنده نیز در این اختلاف قیمت ها بی تاثیر نیستند. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی  به سایت مراجعه کنید.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری

انواع کاغذ دیواری را با توجه به سبک طراحی می توان در سه گروه کلی کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری قرار داد، که به دلیل استفاده از تصاویر سه بعدی و جذاب در طراحی این محصولات برخی مشتریان کاغذ دیواری سه بعدی را با پوستر دیواری اشتباه می گیرند، زیرا در طراحی هر دو نوع از این روکش های زیبای کاغذی از تصاویر سه بعدی استفاده می شود. از مهمترین تفاوت های انواع پوستر دیواری با کاغذ دیواری می توان به سبک تولید آن ها اشاره کرد، پوستر های دیواری در واقع تابلوهای نقاشی در سایزها مختلف می باشند، که روایتگر یک سبک خاص طراحی و موضوعی مشخص می باشند، و در قالب های یک، دو و چند تکه طراحی و تولید می شوند، این در حالی است که انواع کاغذ دیواری سه بعدی هم مانند کاغذ دیواری های ساده از تکرار یک تصویر مشخص سه بعدی تولید می شوند، این محصولات را می توان به سادگی در رول های 10 متری با عرض های 53، 70، 100، 106  خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی مناسب

برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی مناسب در ابتدا باید به سبک دیزاین و طراحی ساختمان توجه کنید، امروزه می توان این روکش های جذاب کاغذی را در سبک های مختلف طراحی مانند کلاسیک، اسپرت، مدرن، روستیک، طبیعت، دریا، کودکانه، سنتی و غیره متناسب با فضای داخلی ساختمان خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد. مشخص کردن بوجه خرید، هدف طراحی، سلیقه مشتریان، هارمونی رنگ ها و غیره از دیگر نکاتی است که توجه به آن ها در خرید کاغذ دیواری سه بعدی مناسب یک راهنمای بسیار عالی برای متقاضیان این محصولات می باشد.برای خرید پوستر دیواری گل طبیعت و منظره به سایت مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و مجرب ترین مجموعه های فروش کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت می باشد، که محصولات خود را در برندهای معتبر داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی با مراجعه به سایت فروشگاهی دکورآفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین و در تعداد دلخواه انتخاب کرده و سفارش دهند، تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن ها را درب منزل تحویل بگیرند. 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()