نایلون شیرینگ از جمله نایلون های استرچ محسوب می شود که دارای یک سری ویژگی های اختصاصی می باشند که بسیار کاربردی است. هدف از تولید، خرید و فروش نایلون شیرینگ برای امور بسته بندی محصولات مختلف می باشد که تحول عظیمی در این امر نمورده است. مهمترین ویژگی ماهیت نایلون های شیرینگ، تغییر شکل دادن نایلون در برابر دمای حرارت 160 الی 220 درجه سانتی گراد می باشد. لذا از مزایای آن در امور بسته بندی کالاهای مختلف از جمله محصولات غذایی، لبنیات، پزشکی، صنعتی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

  فروش نایلون شیرینگ  به تولیدکنندگان کمک می کند که بتوانند سرعت بسزایی به امور بسته بندی محصولات و کالاهای تولید شده کارخانه دهند. استفاده از نایلون برای امور بسته بندی به میزان قابل توجهی کالاها را از شرایط محیطی ایمن نگه می دارد و به نوعی، متناسب با نوع کالا، کیفیت محصول حفظ می گردد.

فروش نایلون بسته بندی شیرینگ

فروش نایلون بسته بندی شیرینگ، چند سال اخیر مورد استقبال اکثر تولیدکنندگان قرار گرفته است. چرا که این نوع نایلون به دلیل ماهیتی ساختاری که دارد، هنگام قرار گرفتن در معرض حرارت، تغییر شکل می دهد و بدین وسیله کالا توسط پلاستیک شیرینگ بسته بندی می شود و از شرایط محیطی سالم نگه داشته می شود. این نوع نایلون از مقاومت کششی برخوردار است و به همین دلیل برای امور بسته بندی به کار برده می شود و بسیار مستحکم می باشد. امروزه در خطوط بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف از دستگاه های مخصوص بسته بندی شیرینگ استفاده می شود که با استفاده از نایلون های شیرینگ، عملیات بسته بندی را انجام می دهند.

تولید نایلون شیرینگ نیز همانند دیگر نایلون های صنعتی و کشاورزی به صورت رولی و در ابعاد بزرگ و ضخامت نازک و ضخیم تولید می شوند. به این ترتیب تولیدکنندگان متناسب با نوع محصول و مسافت حمل و نقل کالا، خرید مناسب ترین نایلون شیرینگ را انجام می دهند که از طول عمر و دوام بالایی برخوردار باشد. امروزه علاوه بر نایلون حبابی که برای امور بسته بندی معمولی مورد استفاده قرار گرفته می شد، تولید نایلون شیرینگ توانست تحول بزرگی در امور بسته بندی و سالم نگه داشتن محصولات مواد غذایی و غیره ایجاد نماید. به همین دلیل می توانید شاهد فروش انواع نایلون شیرینگ در ابعاد و ضخامت های مختلف با طیف رنگی متفاوت در صنایع مختلف می باشد.

خرید نایلون بسته بندی شیرینگ با کیفیت بالا

چند سال اخیر تولید و پخش نایلون بسته بندی شیرینگ توانسته به میزان قابل توجهی، خیلی از مواد غذایی را از فساد زودهنگام جلوگیری نماید. خرید نایلون شیرینگ با کیفیت بالا می تواند طول عمر کالای بسته بندی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به همین منظور فروش این نوع نایلون در صنایع مختلف، مصرف ویژۀ خاص خود را دارد. این نوع نایلون به دلیل پوشش کاملی که در اطراف کالا ایجاد می کند، محصولات بسته بندی شده را نسبت به شرایط محیطی چون رطوبت، نفوذ آب، گرد و غبار ایمن نگه می دارد و بدین صورت کالاهای بسته بندی شده را سالم و با کیفیت نگه می دارد.برای خرید نایلون عریض به سایت مراجعه کنید.  

قیمت نایلون شیرینگ

با توجه به عرضۀ فراوان انواع نایلون شیرینگ در بازار، قیمت نایلون شیرینگ بر حسب ابعاد، کیفیت و ضخامت نایلون مشخص می شود. از این رو متناسب با کاربرد نایلون در صنایع مختف، می توانید بهترین نایلون شیرینگ را به منظور بسته بندی شیرینگ خریداری نمائید که از دوام بالایی برخوردار باشد. به این ترتیب می توانید طول عمر محصولات تولید شده را میزان قابل توجهی بهبود ببخشید.

شرکت دریا پلاستیک از جمله شرکت های معتبر در حوزۀ تولید و فروش انواع نایلون صنعتی، خانگی و کشاورزی با قیمت ارزان در سراسر کشور می باشد.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()