پالت پلاستیکی در این چند سال اخیر به نسبت پالت های چوبی متقاضی زیادی دارد چون از مزایای بسیار برخوردار می باشند. امروزه بخش عمدۀ تولید پالت پلاستیکی در داخل کشور تأمین می شود و بدین وسیله تأمین پالت مناسب نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. پالت به عنوان کاربردی ترین اقلام در جهت بسته بندی، انتقال بار و همچنین ذخیره سازی کالاهای تولیدی کارخانجات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش پالت پلاستیکی نسبت به گذشته رونق یافته است چون صنعتگران داخلی، توانسته اند تولید انواع پالت پلاستیکی را به صورت انبوه انجام دهند. بنابراین کارخانجات و شرکت های تولید کننده و عرضه کننده می توانند برای امور بسته بندی کاملاً مکانیزه از مزایای پالت های پلاستیکی و یا چوبی بهره گیرند.

مزایای پالت پلاستیکی

از مهمترین مزایای پالت پلاستیکی می توان به کیفیت و دوام بالای آنها اشاره نمود. در واقع این نوع پالت ها در صورت آسیب دیدگی و شکستن، قابلیت بازیافت مجدد را دارند و بدین وسیله می توان به چرخۀ تولید پالت پلاستیکی بازگرداند. در ضمن این نوع پالت به دلیل ماهیت پلاستیکی و پلیمری که دارد، نسبت به رطوبت و آب مقاوم است. در نتیجه بهترین گزینه برای مکان های رطوبتی و شرجی است چون از انتقال آب از سطح زمین به کالاها جلوگیری می کند و این در حالی است که پالت های چوبی از این مزیت برخوردار نمی باشند و گزینه ای مناسب برای مکان های خشک می باشند. برای اطلاع از فروش پالت پلاستیکی دست دوم به سایت مراجعه کنید.

قیمت پالت پلاستیکی

قیمت پالت پلاستیکی به سایز و جنس پالت بستگی دارد. لذا متناسب با نیاز مصرف خود، می توانید انواع پالت پلاستیکی با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان با اتکاء به نیروی انسانی توانمند و متخصص، از ابتدای فعالیت خود در عرصۀ تأمین و فروش انواع پالت پلاستیکی و چوبی در سراسر کشور مشغول به کار می باشد.

 

آدرس: شصت متری شور اباد -خیابان حمزه اباد- پلاک۲۲

تلفن همراه: 09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()