یکی از مهمترین ابزارهایی که در رشد فکری و قدرت قوه تخیل کودکان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند عروسک است، که معمولا در تمامی اسباب بازی های کودکان می توان نمونه هایی مثل انواع عروسک بافتنی، عروسک پولیشی، پلاستیکی و غیره را در شکل های مختلفی همچون نوزاد، پرندگان و حیوانات مشاهده کرد. به هیچ وجه نمی توان دنیای کودکان را خالی از اسباب بازی و عروسک تصور کرد، زیرا بدون بازی و داشتن اسباب بازی مناسب نمی توان کودکان شاد و با اعتماد به نفسی را تربیت نمود. نقش عروسک در رشد حرکتی و فکری کودکان بسیار بالاست، به همین دلیل است، که بسیاری از نمایشنامه ها و تئاترهای کودکان از نوع خیمه شب بازی و یا عروسکی است، تا مطالب مهم و آموزنده را به صورت بسیار ملموس و باورپذیر به کودکان انتقال دهند. قیمت خرید عروسک با توجه به فاکتورهای بسیار زیادی از جمله برند سازنده، کاربرد عروسک، متریال مصرفی، نوع عروسک و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، برای مثال انواع عروسک موزیکال و یا الکترونیکی که قابلیت حرکتی و یا سخنگو هستند بسیار بالاتر از دیگر عروسک های ساده دخترانه می باشد، و معمولا طرفداران بسیار زیادی دارند.

فروش عروسک با مناسب ترین قیمت

فروشگاه آنلاین بازی ساز مارکت با عرضه انواع عروسک های خارجی و داخلی در مطرح ترین برند های دنیا نظیر دیزنی یکی از معتبرترین مراکز فروش عروسک با مناسب ترین قیمت می باشد، که تمامی محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا به دست مشتریان این محصولات می رساند.  برای اطلاع از فروش اسباب بازی دخترانه به سایت مراجعه کنید.

متقاضیان خرید انواع عروسک دخترانه شیک و جذاب در طرح ها و برندهای مختلف با مراجعه به سایت فروشگاهی بازی ساز مارکت به راحتی می توانند عروسک مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()