شیرآلات استیل از رایج ترین شیرآلاتی است که از نظر جنس، بسیار با کیفیت است. همانطور که می دانید، استیل به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، از استحکام بالایی برخوردار است. امروزه خرید و فروش شیرآلات استیل به دلیل کیفیت بالا رونق دارد. شیرآلات به مجموعه ای از قطعات مختلف چون شیر و اتصالات جوشی اطلاق می شود که نقش قابل توجهی بر روی خطوط لوله کشی صنعتی، خانگی و تأسیساتی دارد. استیل از عناصر مختلفی چون کربن، آهن، کروم، نیکل و غیره ساخته شده است، که میزان درصد هر کدام از آلیاژ به کار رفته، نقش بسزایی بر روی خواص ورق های استیل دارد. به عنوان مثال برخورداری استیل از 12 درصد کروم، موجب افزایش مقاومت استیل در برابر خوردگی و اکسید شدن می شود. برای خرید شیرآلات استیل به سایت مراجعه کنید.

فروش انواع شیرآلات استیل

تا کنون فروش انواع شیرآلات استیل در دسته بندی های مختلفی چون شیرآلات استیل دستی، شیرآلات استیل هیدرولیکی، شیرآلات استیل اتوماتیک، شیر سوزنی، شیر صافی فلنجدار، شیرآلات کشویی دنده ای، شیرآلات گازی دو تیکه، شیرالات چکتور بادی، شیرآلات استیل توپی و ... صورت می گیرد. از این رو مهندسان و مجریان تأسیسات ساختمانی، خطوط لوله کشی صنعتی و خانگی متناسب با نقشۀ طراحی شده، نوع، سایز و مدل شیرالات استیل و اتصالات جوشی را انخاب می کنند.برای اطلاع از فروش شیر توپی استیل از طریق لینک به سایت مراجعه کنید. 

نکتۀ کلیدی که در انتخاب و خرید شیرالات استیل استنلس وجود دارد، قابلیت ضد زنگ بودن و استحکام بالای شیر و اتصالات نسبت به خوردگی و اکسید شدن می باشد. لازم به ذکر است که قیمت شیرآلات استیل نیز ارتباط مستقیم با کیفیت و ابعاد شیرآلات دارد. لذا خرید شیرآلات از جساسیت بالایی برخوردار است و نسبت به آن باید توجه بیشتری داشته باشید.

تجارت استیل راد جزء شرکت های با سابقه در زمینۀ تأمین و پخش انواع شیرآلات استیل صنعتی و خانگی، تجهیزات و اتصالات جوشی و فلنجی استیل، لوله های استیل و غیره فعالیت می کنند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران- بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم - بعد از شیر پاستوریزه - روبروی فتح 11 - مجتمع تجاری استیل ایران - پلاک 207

ایمیل: ts.rad@yahoo.com

خط ویژه : 02166391515

تلفن همراه : 09121399642 - 09121399643 قادری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()