مزایای استفاده از سبزی خردکن سبزیران ۳ کیلویی:

سبزی خردکن ها چند سالی است که جزو وسایل ضروری آشپزخانه و صنایع مختلف می باشند. شرکت سبزیران یکی از شرکت هایی است که در این امر پیشرو می باشد و به تولید انواع آن ها می پردازد. سبزی خردکن سبزیران ۳ کیلویی از دستگاه ‌هایی است که در اکثر خانه ها می توان آن ها را یافت. زیرا این دستگاه می ‌تواند به خرد کردن سبزی های مختلفی بپردازد. البته شرکت سبزیران برای تولید دستگاه خود ظرفیت های مختلفی را در نظر گرفته است که ظرفیت ۳ کیلویی از این ظرفیت ها می باشد. این دستگاه دارای ظرفیت های یک کیلویی تا ظرفیت ‌های بسیار بالاتر می باشد که البته ظرفیت های بالا برای مصارف صنعتی مناسب تر هستند. سبزی خردکن سبزیران ۳ کیلویی دارای مزایای بسیاری است که می توان از آن ‌ها به کوچک بودن این دستگاه اشاره نمود و به همین دلیل این دستگاه قابلیت این را دارد که در هر کمد و یا کابینتی جا شده و بیشتر مناسب آپارتمان ها و آشپزخانه های کوچک می باشد. البته با کوچک بودن این دستگاه ها ذره‌ ای از کیفیت موتور و قدرت موتور آن ها کم نشده و با قدرت می توان به خرد کردن سبزی های مختلفی بپردازند و فقط از نظر میزان موادی که می ‌تواند به خرد کردن آن بپردازند، دارای تفاوت می باشند. برای خرید سبزی خردکن سبزیران ۳ کیلویی به سایت مراجعه کنید. 

سبزی خردکن سبزیران ۳ کیلویی از جنس استیل تشکیل شده است که می ‌تواند در برابر هر گونه رطوبتی مقاومت زیادی از خود نشان دهد. به همین دلیل این دستگاه دچار خوردگی و زنگ زدگی نخواهد شد. ضمن این که قطعات مختلف این دستگاه را می توان توسط آب و پس از هر بار استفاده به راحتی شستشو داد. نکته مهم دیگر این است که این سبزی خرد کن علاوه بر ساختار خود دارای قاشق یا کفگیر پلاستیکی بوده و همچنین دارای درب شیشه ای نیز می باشد. مزیت دیگر این دستگاه این است که برای آن یک عدد سنگ تیز کن در نظر گرفتند که بتوان با آن تیغه دستگاه را تیز نمود.

کاربرد سبزی خردکن سبزیران ۳ کیلویی:

همانگونه که گفته شد سبزی خردکن سبزیران ۳ کیلویی با توجه به ظرفیت پایین که نسبت به سبزی خردکن های دیگر دارد دارای کاربرد های بسیاری در نوع خود می باشد. این دستگاه را می توان در اکثر منازل مورد استفاده قرار داد. اکثر خانم های ایرانی به دلیل خرید حجم های بسیاری از سبزیجات و فریز کردن آن ها به دلیل بی نیاز شدن از سبزیجات تا مدت های زیاد، نیاز به دستگاه های سبزی خردکن دارند. به همین دلیل به خرید دستگاهی می ‌پردازند که علاوه بر این که بتواند کار آن ها را راه بیندازد، حجم کوچکی داشته باشد و بتوان آن را در هر جایی از منزل قرارداد و این دستگاه خوشبختانه می تواند نیاز های این افراد را از هر نظر برطرف نماید. البته سبزی خردکن سبزیران ۳ کیلویی برای بعضی از مشاغل بسیار کوچک نیز کاربرد دارد. این مشاغل به صورت خانگی به فعالیت می پردازند. مثلاً آشپزخانه های کوچک و رستوران ها که به فعالیت و پختن غذا های مختلف می پردازند، از این دستگاه به خوبی استفاده می کنند. زیرا این مشاغل اکثراً از سبزیجات بسیار تازه برای پختن غذا استفاده خواهند کرد. برای خرید سبزی خردکن سبزیران از طریق لینک اقدام نمایید.

بعضی از مشاغل دیگر نیز برای چرخ کردن حبوبات از این دستگاه استفاده می‌ کنند. مثلاً برخی از فلافلی ها به جای این که از چرخ گوشت های صنعتی بزرگ که دارای قیمت بالایی نیز می باشند، از سبزی خرد کن ها استفاده کرده و نخود ها را با آن به راحتی خرد خواهند کرد. برای منازل هم استفاده از این دستگاه برای خرد کردن سبزی های کوکو، آش، قرمه سبزی، اسفناج و... مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()