نکات مهمی هنگام خرید از نمایندگی های فروش تردمیل:

اگر قصد خرید تردمیل از نمایندگی ‌های فروش تردمیل دارید باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید به درستی تردمیل مورد نیاز خود را تهیه کنید. تردمیل ها از ابزار های ورزشی بسیار پر کاربرد می باشند. امروزه افراد برای ورزش کردن و یا باشگاه رفتن وقت زیادی ندارند ولی همان طور که می ‌دانید بدون ورزش کردن بدن آسیب های زیادی خواهد دید. به خصوص با ماشینی شدن روند زندگی های امروزه تحرک چه در منازل و چه در محیط های کاری بسیار کمتر شده است و بنابراین علاوه بر بالا رفتن میزان وزن افراد باعث بالا رفتن بیماری ‌هایی مانند دیابت، فشار خون، چربی خون و بیماری‌ هایی مانند ام اس شده است. به همین دلیل خرید تردمیل می تواند نیاز های بدن به ورزش کردن را تا حدودی رفع کند. در مراکزی که به فروش تردمیل می پردازند انواع مختلفی از تردمیل ها وجود دارد. این تردمیل ها می توانند از ارزان قیمت ترین تا گران قیمت ترین نوع باشند. هر کسی بنا بر بودجه ای که دارد می ‌تواند به خرید این دستگاه ها بپردازد. البته افراد بنا بر ویژگی های بدنی خود باید تردمیلی را خریداری کند که مناسب با زندگی و ویژگی های بدنی فرد باشد. در ادامه نکات مهمی راجع به خرید تردمیل های مختلف از نمایندگان و مراکزی که به فروش تردمیل می ‌پردازند خواهیم پرداخت. همان طور که می‌ دانید مراکز فروش تردمیل دارای تردمیل های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها می توانند وزن خاصی از افراد را تحمل کنند. برای این که بتوانید تردمیل مناسبی را خریداری کنید، باید وزن سنگین وزن ترین فرد خانواده خود را در نظر بگیرید و سپس به خرید تردمیل بپردازید که ظرفیت تحمل آن چند کیلو از وزن این فرد بیشتر باشد تا دستگاه در صورت فعالیت آسیبی ندیده و عمر بیشتری داشته باشد. توجه داشته باشید که هنگام خرید از مراکز فروش تردمیل، تردمیل هایی را تهیه کنید که دارای تنظیم سرعت و تنظیم شیب های مختلفی باشند. زیرا تردمیل ها همان قدر که می ‌توانند سودمند باشند ممکن است ضرر هایی را نیز برای فرد در پی داشته باشند.

سایر نکات هنگام خرید از نمایندگی های فروش تردمیل:

همان طور که گفته شد فردی که روی تردمیل به صورت روزانه راه برود و به صورت کاملاً یکسان و یا تکراری این ورزش را انجام دهد، بعد از مدتی زانو، کمر و کف پای فرد دچار سایش شده و مطمئناً آسیب‌ های بیشتری خواهد دید. پس بهتر است تردمیلی خریداری شود که دارای سرعت و شیب های مختلفی باشد. یکی دیگر از نکات هنگام خرید تردمیل خانگی و باشگاهی این است که بهتر است برای آسیب ندیدن کف پا و کمر تردمیلی خریداری شود که بتواند ضربه های ناشی از دویدن و راه رفتن را خنثی کرده و در این صورت ضربه هایی که به کف پا وارد خواهد شد بی ‌ضرر خواهند بود. نوع تسمه ای که در تردمیل ها به کار رفته است باید به گونه ای باشد که در صورت استفاده زیاد هیچ گونه آسیبی نبیند. همچنین بدنه تردمیل باید دارای مقاومت بالایی بوده و بتواند در برابر فشاری که از طرف وزن افراد به آن وارد می ‌شود کاملاً مقاوم باشد. اگر دستگاهی به صورت اتوماتیک قرار است خریداری شود بهتر است دکمه های مربوط به تغییر سرعت در دسترس فرد بوده تا بتواند به راحتی و در حین ورزش آن ها را تغییر دهد. همچنین اگر فرد قرار است دستگاه دستی خریداری کند بهتر است به نوع تنظیم دستی دستگاه و تنظیم شیب آن توجه کرده و سپس به خرید این دستگاه بپردازد. به طور کلی برای خرید هر نوع دستگاهی گارانتی و یا ضمانت نامه و همچنین خدمات پس از فروش تردمیل در اولویت قرار داشته و افراد باید هنگام خرید تردمیل به آن توجه نمایند.

 

 

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()