استفاده از کتونی ورزشی و مزایای آن:

کتونی ورزشی یکی از انواع کفش هایی است که افراد مختلف می‌ توانند آن را استفاده کنند. این کفش ها در دسته کفش های اسپرت قرار می گیرند و علاوه بر هنگام ورزش کردن می توان آن ها را به صورت روزمره و در محل ‌های مختلفی پوشید و آن را با لباس های مختلفی هماهنگ کرد. علاوه بر این که آن ها دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشند کمترین آسیب ممکن را خواهند داشت و استفاده از آن ها توسط هر پزشکی نیز توصیه خواهد شد زیرا کفش های دیگری که از آن ها به صورت روزمره توسط افراد استفاده می شود از نظر ساختاری استاندارد نبوده و پوشیدن آن ها پیشنهاد نمی شود. زیرا می تواند به اندام های دیگری غیر از پا ها آسیب‌ های جبران‌ ناپذیری وارد کند. خرید کتونی ورزشی دارای مزیت های بسیار زیادی است که ما در این مقاله می ‌خواهیم آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. اولین مزیتی که می توان برای کتونی های ورزشی نام برد این است که این کتونی ها دارای ظاهر زیبا و جوان پسندی هستند و با پوشیدن آن ها حس خوشایندی نصیب هر کسی می شود. با پوشیدن کتونی ورزشی، افراد در انجام فعالیت های خود خستگی کمتری را احساس می کنند و می توانند مدت زمان بیشتری را به فعالیت کردن با این کفش ها بپردازند. ضمن این که هنگام ورزش کردن که فشار زیادی را به پا ها وارد می ‌کند می‌ توان از این کتونی ها استفاده کرد و راندمان فعالیت ورزشی خود را افزایش داد. با توجه به این که قسمت کف پا می تواند هر گونه درد و مشکل را به اندام های دیگر ارتباط دهد، پوشیدن کفش مناسب می تواند سلامتی قسمت‌ های دیگر بدن را تضمین کند. تقریباً همه ورزش ها در نوع خود دارای کفش های مختلفی هستند که همه این کفش ها جزء کتونی های ورزشی  قرار خواهند گرفت. حتی  هنگام ورزش هایی که در منزل انجام می‌ شود باید کفش هایی به پا کرد که بتواند میزان خستگی شما را به مراتب کاهش دهد.

سایر مزیت های استفاده از کتونی ورزشی:

همان طور که می دانید کفش نامناسب می ‌تواند آسیب‌ هایی را به پا وارد کند. پای انسان در اندام های دیگری مانند زانو، ساق و کمر وارد کنند. حتی سردرد هایی هم می تواند ناشی از پوشیدن کفش های نامناسب باشد. می توان با پوشیدن کتونی های ورزشی این آسیب ‌ها را به حد بسیار زیادی کاهش داد. کفش های کتونی ورزشی نیوبالانس ، نایک ، پرفکت استپس و ... بسیار سبک بوده و پا را دچار خستگی نخواهد کرد. همچنین این کفش ها در قسمت کفی داخلی خود می ‌توانند مناسب با پا باشند و کف پا را به خوبی پر کنند. به همین دلیل کف پای افراد به هیچ وجه کشیده نخواهد شد و فرد را دچار آشفتگی و اذیت نخواهد کرد. کتونی های ورزشی می توانند دارای کفه بیرونی بسیار نرم و انعطاف پذیر باشند و ضربه های ناشی از دویدن و یا راه رفتن را که به کف پا وارد می‌ شود خنثی کرده و آن ها را به پا وارد نکند. البته کتونی های ورزشی هم دارای مدل ‌های استاندارد هستند و هم مدل های بی کیفیت و غیر استاندارد موجود می باشند که با خریدن مدل های غیر استاندارد هیچ فایده ‌ای در پوشیدن این کفش وجود ندارد. کفش کتونی ورزشی استاندارد می ‌تواند دارای تهویه مناسبی باشد و به همین دلیل افراد ورزشکار با پوشیدن طولانی مدت این کفش ها دچار قارچ و یا بیماری‌ های پوستی نخواهند شد. تهویه این کفش باید به گونه ای باشد که امکان ورود و خروج هوا به پوست پا وجود داشته باشد تا فرد در دراز مدت دچار خفگی پوست پا نشده و امکان رشد میکروب های بیماری زا در این قسمت از پا وجود نداشته باشد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()