کاربرد ماساژور پا:

ماساژور پا از دستگاه هایی است که توسط شرکت های مختلفی برای عمل ماساژ و یا ریلکسیشن ساخته شده است. این دستگاه به دلیل بی نیاز بودن به دستگاه های دیگر و همچنین به دلیل راحت بودن کار با آن ها طرفداران زیادی در دنیا به خود اختصاص داده است. این دستگاه در برند های مختلفی تولید شده است که هر کدام از آن ها دارای اشکال و ویژگی های منحصر به فردی خواهند بود. مطمئناً هرچه یک برند شناخته شده تر باشد خرید ماساژور پا  بهتر و با کیفیت تری می باشد. شرکت های نام برده شده برای طراحی ماساژور پا در انواع مختلف از ماساژ دادن افرادی که در این زمینه تخصص دارند الگو گرفته و به طراحی این دستگاه پرداختند. در نتیجه دستگاهی تولید شده است که از هر نظر می تواند اعصاب پا را به آرامش برساند. برخی از این دستگاه ها به صورت غلتک های چوبی قرار دارند، برخی دیگر نیز در قسمت سطحی خود دارای توپ هایی هستند که پا روی آن ها قرار گرفته و به پای فرد فشار وارد خواهد کرد و برخی دیگر مانند یک بالشتک می توانند پا را در بر بگیرند‌. البته فقط کف پا نیست که توسط این دستگاه ها ماساژ داده می ‌شود، قسمت ‌های مختلفی از پا می توانند بر حسب ابعاد دستگاه و همچنین ساختار ظاهری آن ماساژ داده شوند. البته دستگاه هایی که دارای کاربرد های بیشتری هستند دارای قیمت های بالاتری نیز خواهند بود. برخی از این دستگاه ها دارای قسمت ‌های ویبراتور بوده و علاوه بر ماساژ دادن و وارد کردن فشار به نقاط مختلف پا می تواند با لرزش هایی احساس بهتری به فرد بدهد. برخی از این دستگاه ها مسطح بوده و فقط پا روی آن قرار می گیرد و کف پا ماساژ داده می شود، برخی دیگر نیز به سطح روی پا و انگشتان احاطه پیدا کرده و آن ها را ماساژ خواهند داد. مدل های دیگر می‌ توانند مچ پا، ساق، زانو و ران را نیز احاطه کنند که در این صورت فرد احساس بهتری پیدا خواهد کرد.

مزیت های استفاده از ماساژور پا:

ماساژور پا و به طور کلی خرید ماساژور برای افرادی مناسب هستند که وقت کافی برای رفتن به مراکز ماساژ درمانی ندارند. این مراکز برای یک بار ماساژ دادن هزینه بسیار زیادی دریافت می ‌کنند به همین دلیل افرادی که به این مراکز مراجعه می ‌کنند افرادی هستند که از نظر مالی تا حدودی تامین هستند و جزء اقشار پر درآمد محسوب می‌ شوند. البته برخی از افراد نیز هستند که در منزل خود توسط افراد مختلف خانواده ماساژ داده خواهند شد. ولی همیشه این افراد و یا این مراکز ماساژ درمانی وجود ندارند و فرد باید دستگاهی داشته باشد که بتواند هنگام خستگی از آن استفاده کند. تنها می توان با یک بار خرید این دستگاه همیشه و در همه حال از آن استفاده کرد. البته دستگاه های ماساژور پا فقط دارای این مزیت ها نیستند و می توان مزیت های بسیار زیادی برای آن ها در نظر گرفت. بارزترین ویژگی که این دستگاه ها دارند این است که با استفاده از آن ها عضلات بدن و همچنین اندام های عصبی و رگ های عصبی رفع گرفتگی خواهد شد. ضمن این که با فشار وارد کردن این دستگاه به نقاط مختلف از پا گردش خون در پا جریان بیشتری خواهد داشت. افرادی که به صورت روزمره فعالیت زیادی دارند و یا به صورت ایستاده کار می کنند، بهتر است از این دستگاه استفاده کنند. زیرا در صورت ماساژ ندادن قسمت های مختلف پا بیماری های مختلفی در فرد به وجود می آید. ولی این دستگاه می تواند از آن ها جلوگیری کند. عامل بیشتر بیماری ها استرس است که ماساژور پا با ماساژ دادن خود می تواند استرس و بیماری های ناشی از آن و همچنین افسردگی را تا حدود زیادی از افراد دور می کند ضمن این که افرادی که دچار ورم پا هستند و یا فشار خون در پاهای آن ها زیاد است می توانند از این دستگاه برای رفع این مشکلات استفاده نمایند.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()