آموزش پاراگلایدر توسط مربیان حرفه ای ارائه داده می شود که از توانایی های لازم در خصوص اجرای عملی و تئوری آموزش پرواز پاراگلایدر برخوردار می باشند. پاراگلایدر یکی از تفریحات پروازی در آسمان محسوب می شود که با استفاده از چتر مخصوص صورت می گیرد و فرد پاراگلایدر باید نسبت به نحوۀ کنترل چتر آگاهی کامل داشته باشد. توجه به این مسئله موجب گشته که افراد زیادی علاقه مند به یادگیری پاراگلایدر باشند که بتوانند اوقات فراغت خود را با پرواز در ارتفاعات بام تهران، کرج و سایر مناطق زیبا و سر سبز سپری نمایند. دورۀ آموزش پاراگلایدر در سه دورۀ کلی مبتدی، مبتدی، نوایس یا مستقل  و امنیت پرواز به هنرجویان عرضه می شود. بنابراین افراد مختلف می توانند متناسب با شرایط خود، از مزایای این دوره ها برای کسب تجربه ای جدید استفاده نمایند.

آموزش مبتدی تا پیشرفته پاراگلایدر

با مراجعه به مراکز آموزش پاراگلایدر، می توانید از آن دسته هنرجویانی باشید که برای اولین بار تجربۀ پرواز با پاراگلایدر را کسب می کنید و برای اینکه بتوانید به صورت کاملاً مستقل با پاراگلایدر پرواز کنید، دوره های مختلف آموزش پاراگلایدر را از مبتدی تا پیشرفته بگذرانید.

در دوره آموزش پاراگلایدر مبتدی، هنرجو با مفاهیم اولیه و تجهیزات مورد نیاز پرواز آشنا می شود و تحت نظارت مربی، تمرینات ابتدایی پرواز پاراگلایدر را تجربه خواهند نمود. برای آگاهی از جزئیات سیلابس عملی و تئوری دوره های آموزش پاراگلایدر می توانید با مرکز آموزش پاراگلایدر ایران ری اکشن تماس حاصل نمائید. 

با توجه به اینکه هنرجویان میزان مهارت خود را در زمینۀ یادگیری دوره های پاراگلایدر افزایش می دهند، می توانند پس از اتمام دوره های آموزش مبتدی و متوسط، به صورت مستقل، تجربۀ پرواز پاراگلایدر را کسب نمائید. معمولاً در دورۀ آموزش پاراگلایدر نوایس یا مستقل حدود 25 پرواز توسط هنرجو انجام می شود و در پایان دوره، هنرجو باید بتواند به طور کاملاً مستقل پرواز و فرود پاراگلایدر را تحت کنترل خود داشته باشد.

آموزش دوره امنیت پرواز پاراگلایدر

با توجه به استقبال علاقه مندان به ورزش های پروازی، امکان آموزش دوره امنیت پرواز پاراگلایدر SIV به صورت کاملاً حرفه ای برای هنرجویان فراهم می باشد. در واقع این نوع آموزش اختصاص به پرواز پاراگلایدر در شرایط ناپایدار هوا دارد.

در این دوره با شبیه سازی شرایط نامساعد هوایی، هنرجو آموزش می بیند که بتواند دستورات صحیح را در شرایط ناپایدار و بحرانی اجرا نموده و بال های پاراگلایدر را کنترل نماید. شبیه سازی و تمرین پرواز پاراگلایدر در شرایط نامساعد بر روی آب صورت می گیرد و به هنرجو آموزش داده می شود که بتواند جلیقه نجات، بیسیم، دوربین فیلمبرداری ورزشی و تجهیزاتی که به همراه دارد را تحت کنترل خود داشته باشد. به این ترتیب تمام نکات مهم و ضروری مختص پرواز پاراگلایدر مستقل به هنرجو داده می شود.

چند سال اخیر زمینه برای آموزش پاراگلایدر در تهران، توسط افراد حرفه ای و با تجربه برای علاقه مندان این نوع ورزش هوایی فراهم شده است. در نتیجه می توانید برای کسب تجربه ای جدید، از مزایای دوره های آموزشی پاراگلایدر بهره گیرید که تجربه ای به یاد ماندنی و خاطره انگیز می باشد. برای اطلاع از دوره آموزش پاراگلایدر مستقل به سایت مراجعه کنید. 

شهریه دورۀ آموزش پاراگلایدر

شهریۀ دوره آموزش پاراگلایدر متناسب با میزان مهارت هنرجو مشخص می گردد. البته لازم به ذکر است که ساعات و تعداد جلسات آموزش پاراگلایدر توسط طرفین هماهنگ می شود. نیاز به ذکر است که در اتمام دوره های آموزش پاراگلایدر به هنرجو گواهینامه گذراندن دوره های مبتدی یا پیشرفته پاراگلایدر داده می شود. در واقع هدف از ارائه مدرک پاراگلایدر برای افرادی است که تمایل به مربی گری پاراگلایدر داشته باشند.

ایران ری اکشن به عنوان یکی از مراکز تخصصی خدمات پرواز تفریحی و آموزشی پاراگلایدر در تهران و کرج فعالیت حرفه ای انجام می دهد.

تهران، اتوبان کرج، شهرک دانشگاه صنعتی شریف
بلوار دانش، میدان دانش
گروه پرواز ری اکشن

09123824541
شنبه - چهارشنبه
11 صبح - 4 عصر
پنجشنبه - جمعه
8 صبح - 4 عصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 513
نمایش همه
علاقه مندی ها ()