سنسور نوری از جمله سنسورهایی است که نقش مهمی در صنعت اتوماسیون و ساخت دستگاه های پشرفته دارد. خرید و فروش سنسور نوری در مدل های متنوعی صورت می گیرد که با اهداف گوناگونی ساخته شده اند. خرید سنسور نوری به عنوان یک ردیاب الکترونیکی برای ساخت دستگاه های الکترونیکی صورت می گیرد. به همین جهت از این نوع سنسورها به عنوان حس کنندۀ ریموتی و یا راه دور به حساب می آیند. در واقع طراحی این نوع سنسور نوری از طریق تماس فیزیکی با دستگاه روشن نمی شود بلکه بر مبنای ارسال امواج مادون قرمز و دریافت بازتاب امواج به سنسور است که دستورالعمل برنامه ریزی شده را انجام می دهد.

فروش انواع سنسور نوری

فروش انواع سنسور نوری با عملکردهای متنوعی در سطح بازار عرضه می شوند که می توان به سنسور نوری استوانه ای، سنسور نوری تشخیص رنگ، سنسور نوری مکعبی، سنسور نوری فیبر نوری و ... اشاره نمود. بنابراین تولیدکنندگان دستگاه های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی متناسب با نیاز خود، از مزایای مناسب ترین سنسور نوری بهره می گیرند. به عنوان مثال سنسور نوری مکعبی به منظور تشخیص اجسام مختلف، برای تشخیص و اندازه گیری فاصله ها، مورد استفاده قرار گرفته می شوند.برای خرید سنسور القایی به سایت مراجعه کنید.

از این رو هنگام خرید سنسور نوری باید نسبت به مشخصات فنی و عملکرد آن آکاهی لازم را داشته باشید، تا به درستی در ساخت دستگاه های مختلف به کار گیرید. سنسورها به عنوان قطعات پایه ای در صنعت محسوب می شود، که در ساخت اکثر دستگاه های کاربردی دیجیتالی، حساس و به نوعی کنترلر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به عنوان مثال سیستم های دزدگیر شامل انواع سنسور نوری در مدل های متفاوت می باشند.

تهران اتوماسیون، مفتخر است که با اتکاء به نیروی پرسنل فنی و کارشناسان فروش، در عرصۀ تأمین و فروش انواع سنسور نوری و تجهیزات اتوماسیون صنعتی در تهران فعالیت می کند.

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()