ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که نقش مهمی در آموزش های تصویری دارد. در واقع تحقیقات نشان می دهد که درک مطلب از طریق آموزش تصویری بیشتر از شفاهی است. با گذشت زمان اکثر محیط های آموزشی مجهز به دستگاه های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور اندرویدی شده اند که بتوانند به واسطۀ آن فایل های آموزشی را به صورت تصویری به مخاطبان خود آموزش دهند و بدین وسیله سطح کیفیت آموزش را ارتقاء ببخشند. خرید ویدئو پروژکتور برای امور آموزش یک نیاز محسوب می شود و این در حالی است که خیلی از افراد به صورت شخصی برای ایجاد سینمای خانگی اقدام به خرید ویدئو پروژکتور می نمایند.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار به دلیل پشتیبانی از قابلیت وای فای متقاضیان زیادی دارد. در واقع هدف استفاده از امواج وای فای برای آن است که بتوانند به سهولت دستگاه های دیجیتالی را بدون استفاده از کابل به آن متصل نمود و محدودیت مکانی برای نصب آن وجود نداشته باشد.

دستگاه های ویدئو پروژکتور پیشرفته قابلیت پخش تصاویر سه بعدی و فول اچ دی را دارد. علاوه بر آنکه با در اختیار داشتن پورت های ورودی و خروجی HDMI، VGA، آدیو، USB، اس ویدئو، بلندگو، میکروفن و همچنین شبکه امکان اتصال به اکثر دستگاه های دیجیتالی امروزی و قدیمی برای کاربر فراهم می باشد.برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار به سایت مراجعه کنید. 

قیمت ویدئو پروژکتور پیشرفته

قیمت ویدئو پروژکتور به میزان امکاناتی که به آن مجهز می باشد، مشخص می گردد. لذا متناسب با تنوع مدل های ویدئو پروژکتور موجود در بازار، امکان خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم می باشد. نیاز به ذکر است که امروزه امکان خرید آنلان انواع ویدئو پروژکتور نیزار کالا برای علاقه مندان این دستگاه فراهم است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از مجموعه های موفق در حوزۀ تولید و پخش انواع ویدئو پروژکتور در تهران و شهرستان ها می باشد.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()