قیمت پژو پارس اقساطی

در تمامی طرح های فروش اقساطی خودرو که از طریق کمپانی های معتبر داخلی و خارجی و شرکت های لیزینگ خودرو اجرا می شود، معمولا قیمت پژو پارس اقساطی قدر بالاتر از قیمت آن در بازار آزاد می باشد، که برای مشتریان این خودرو ها با این روش خرید بسیار بدیهی و روشن می باشد. دوره طولانی بازگشت سرمایه به شرکت های کارگزار، افزایش دائمی قیمت ارز و خودرو و بسیاری موارد دیگر را می توان در شمار مهمترین دلایل نرخ افزایش قیمت پژو پارس اقساطی با دیگر مدل های این خودرو به صورت نقدی دانست. البته با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی و روند دائمی افزایش قیمت ها این روش خرید امتیازات بسیار زیادی را نیز برای مشتریان به همراه خواهد داشت، که از مهمترین آن ها می توان به پرداخت قیمت خودرو مطابق با مبلغ قرارداد و طبق اقساطی که از پیش تعیین شده اشاره کرد، زیرا در این صورت دیگر مشتریان از بابت نوسان و افزایش قیمت خودرو نگران نیستند. برای اطلاع از قیمت پارس اقساطی به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارس اقساطی با تسهیلات ویژه

لیزینگ سایا خودرو که در شمار معتبرترین شعب نمایندگی ایران خودرو نیز می باشد با عرضه و فروش پارس اقساطی با تسهیلات ویژه توانسته در شمار معتبرترین و محبوبترین شرکت های لیزینگ فروش اقساطی ایران خودرو و دیگر کمپانی های داخلی و خارجی قرار بگیرد و اعتماد و رضایت علاقه مندان خرید پارس اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی را جلب نماید. تمامی شرایط فروش و نقل و انتقال خودروهای اقساطی در وب سایت سایا خودرو به صورت کامل درج شده است و با مراجعه به آن می توان تمامی اطلاعات مورد نظر خود را کسب نمود.برای اطلاع از فروش اقساطی کرمان موتور به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارس اقساطی با مناسب ترین قیمت، تحویل فوری خودرو، امکان تعویض آن با مدل ها و تیپ های دیگر و تنظیم سند فوری خودرو بنام مشتری و در رهن بانک از جمله تسهیلات ویژه این هلدینگ معتبر  برای فروش پژو پارس اقساطی می باشد.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()