فروش اقساطی ایران خودرو با تسهیلات ویژه

شرکت های بسیار زیادی در زمینه فروش اقساطی ایران خودرو در حال فعالیت هستند که قبل از مراجعه به آن ها باید از اعتبار و محبوبیت این مراکز در عمل به تعهداتشان اطلاعات کافی را کسب نمود، و سپس با بررسی تسهیلات ارائه شده از جانب آن ها و شرایط اقتصادی خود، بهترین و مناسب ترین شرکت لیزینگ فروش اقساطی ایران خودرو با تسهیلات ویژه را انتخاب کرده و به آن مراجعه نمود. تمامی قرارداد هایی که بین شرکت های کارگزار خدمات فروش اقساطی ایران خودرو و مشتریان بسته می شود، کاملا قانونی و معتبر می باشند و متقاضیان خرید خودرو از این بابت کوچکترین نگرانی نباید داشته باشند.

فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت

فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات پرداختی از قبیل سند به نام مشتری و در رهن بانک، امکان قسط بندی مبلغ خودرو در اقساط 12 الی 48 ماهه، واریز حداقل پیش پرداخت، عدم نیاز به ضامن و تحویل فوری خودر از جمله خدماتی است که لیزینگ معتبر و محبوب مبین خودرو در اختیار متقاضیان خرید اقساطی خودرو قرار می دهد.برای اطلاع از قیمت فروش خودرو  به سایت مراجعه کند. 

مبین خودرو از جمله لیزینگ های فعال و خوشنامی می باشد که سالهاست با عرضه و فروش اقساطی ایران خودرو ، سایپا، کرمان موتور و دیگر خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید و در شمار اولین انتخاب های متقاضیان خرید اقساطی ایران خودرو قرار بگیرد، زیرا در این مرکز طرف قرارداد مشتریان بانک می باشد و با اشخاص حقیقی یا حقوقی طرف قرار داد نیستند و از این بابت کوچکترین نگرانی ندارند. برای مشاهده اطلاعات کامل در زمینه فروش اقساطی ایران خودرو و دیگر برندهای خودروسازی داخلی و خارجی می توان به سایت مبین خودرو مراجعه کرده و یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس گرفت.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()