عینک ایمنی از کاربردی ترین تجهیزات ایمنی صورت محسوب می شود، که به طور ویژه به عضو چشم اختصاص دارد. خرید عینک ایمنی برای برخی از مشاغل لازم و ضروری است. به این ترتیب کارفرمایان متناسب با نوع فعالیت و صدمات احتمالی که ممکن است برای آنها پیش آید، مناسب ترین نوع عینک ایمنی کار را تهیه می نمایند. همانطور که گفته شد، هدف از تهیۀ عینک ایمنی با کیفیت، مصون نگه داشتن چشم از زخم و جراحت چشم می باشد.

فروش عینک ایمنی

با توجه به فروش عینک ایمنی ، کارفرمایان به راحتی می توانند مناسب ترین و کاربردی ترین نوع عینک محافظ را برای اجرای فعالیت های کاری پرسنل کاری کارگاه خریداری نمایند. عینک ایمنی دو جداره، عینک ایمنی ژله ای، عینک ایمنی معمولی، عینک ایمنی پزشکی، عینک ایمنی بغل کرکره ای، عینک ایمنی آزمایشگاهی، عینک ایمنی دودی جوشکاری، عینک ایمنی یووی، عینک ایمنی گاگل و ... نمونه ای از عینک های محافظ چشم محسوب می شوند.

از این رو صنایع مختلفی چون صنعت تولید مواد شیمیایی، صنعت ریخته گری، صنعت سنگ تراشی، جوشکاری، چکش کوبی، صنعت تراشکاری، استفاده از دستگاه های پنوماتیک، استفاده از مواد قلیایی و اسیدی و ... متناسب با نوع حرفه از مناسب ترین نوع عینک های ایمنی استفاده می شود. از این رو افراد هنگام خرید عینک ایمنی باید نسبت به این مسئله آگاهی کامل داشته باشند. برای اطلاع از فروش کلاه ایمنی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت عینک محافظ

قیمت عینک ایمنی به مدل و ویژگی های ساختاری آن ها بستگی دارد. لذا افراد بر حسب نیاز، اقدام به خرید مناسب ترین نوع عینک محافظ می نمایند که از کیفیت و طول عمر بالا برخوردار باشد. برخی از  عینک های ایمنی ضد اشعۀ UV نیز برای مقابله با اشعۀ مضر ماورای بنفش ساخته شده اند.

فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی کار در تهران فعالیت خود را ادامه می دهد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()