آینه کنسول یکی از مهمترین تجهیزات سرویس خواب محسوب می شود. البته امکان خرید آینه کنسول به همراه کنسول به صورت جداگانه نیز فراهم می باشد. ریشۀ ساخت آینه های کنسول به کشورهای ایتالیا و فرانسه باز می گردد. انواع آینه کنسول به سبک های مدرن و کلاسیک ساخته می شوند. در گذشته آینۀ کنسول به عنوان یکی لوازم دکوری اشراف و قشر ثروتمند محسوب می شد ولی با گذشت زمان و تقاضای افراد، امکان تولید انواع آینه کنسول با قیمت ارزان و کیفیت بالا فراهم گشت. به این ترتیب عموم مردم نیز با سطح درآمد متوسط قادر به تهیۀ میز و آینۀ کنسول می باشند. بیشترین کاربرد میز کنسول در اتاق خواب است که افراد به عنوان میز آرایش از آن استفاده می کنند. معمولاً میز کنسول به همراه آینه جزء یکی از اقلام مهم سرویس خواب جهیزیۀ عروس به حساب می آید. برای خرید آینه کنسول از طریق لینک ها اقدام نمایید.

فروش انواع آینه کنسول

با فروش انواع آینه کنسول ، افراد مختلف می توانند بر اساس سبک دکوراسیون داخلی و همچنین فضای اتاق مناسب ترین نوع میز کنسول چوبی را خریداری نمایند. آینه قدی تمام MDF، آینه کنسول پایه چوبی، آینه کنسول قدی دو کشویی درب ریلی، آینه کنسول چوبی نیم گرد معرق، آینه کنسول چوبی کلاسیک، آینه کنسول ناخنی و ... نمونه ای از طرح های متنوع آینه با میز کنسول به حساب می آیند. به این ترتیب افراد راحت تر از گذشته می توانند بر اساس توان مالی و سلیقۀ شخصی خود، نوع آینۀ کنسول را انتخاب و خریداری نماید.

قیمت آینه کنسول به فاکتورهای مهمی چون جنس بدنه و پایه، تعداد کشو، طراحی بخش کمد، طراحی دستگیره، طرح و جنس آینه، ریل کشویی و نوع پوشش لبه های آینه کنسول بستگی دارد. به این ترتیب با نوان می توانند انتخاب بهتری از میز کنسول داشته باشند که علاوه بر زیبایی ظاهری، از فضای لازم برای نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی برخوردار باشد.

توجه داشته باشید که هنگام انتخاب آینه کنسول ابعاد و ارتفاع آینه به همراه میز را مد نظر داشته باشید، که همخوانی با فضای اتاق داشته باشد و فضای بیش از اندازه ای را اشغال نکند. به همین جهت خرید آینه کنسول از ظرافت و توجه بیشتری برخوردار است و افراد هنگام خرید سرویس خواب، تلاش می کنند که کنسول آرایش را نیز متناسب با سبک سرویس خواب، سفارش دهند. برای خرید تاب ریلکسی به سایت مراجعه نمایید.

آنتیک طلایی، رنگه، فندوقی روشن، سفید، فندوقی سیر و ... تعدادی از ترکیب رنگی های میز آینه کنسول می باشد. البته امکان درخواست آینه کنسول سفارشی نیز برای مشتریان گرامی فراهم می باشد. این مسئله رضایتمندی بیشتری را برای افراد به ارمغان می آورد.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از جمله فروشگاه های فعال در عرصۀ تولید و عرضۀ تجهیزات چوبی دکوراسیون از جمله انواع میز کنسول، سرویس خواب، مبلمان اداری و خانگی و غیره با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()