صندلی گردان از جمله پرکاربردترین انواع صندلی اداری است. با توجه به اینکه افراد مدت زمان زیادی بر روی صندلی، یکجا می نشینند، لذا فشار بیش از اندازه به اعضای مهم کمر و ستون فقرات افراد وارد می شود. از این رو خرید صندلی گردان یا همان صندلی های مدیریتی بسیار حائز اهمیت است و نسبت به ارگونومیک بودن آنها اطمینان حاصل نمائید. فاکتورهای مهمی چون ارتفاع نشیمن، عرض و عمق نشیمنگاه، سطح پشتیبانی کمر، پشتی، جنس نشیمن، نوع طراحی دسته های صندلی و پایه گردان برای انتخاب صندلی گردان با کیفیت لازم و ضروری می باشد. برای خرید صندلی گردان به سایت مراجعه نمایید و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 

فروش انواع صندلی گردان ارگونومیک

امروزه تعدد فروش صندلی های گردان افزایش پیدا کرده است و این مسئله موجب کاهش کیفیت برخی از مدل های صندلی اداری شده است. بنابراین هنگام خرید صندلی گردان به رعایت اصول ارگونومیک باید توجه شود. عدم توجه به این مسئله خستگی را برای فرد به همراه می آورد، علاوه بر آنکه به مرور زمان موجب آسیب دیدگی ستون فقرات، کمر و گردن می شود. لذا فروش صندلی گردان ارگونومیک به شما کمک می کند که بتوانید مناسب ترین نوع صندلی اداری و مدیریتی را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید که فرد هنگام نشستن بر روی آن راحت باشد.

توجه داشته باشید که هر صندلی گردانی برای افراد مناسب نمی باشد و متناسب با سایز قد و فرم بدن افراد، باید مناسب ترین صندلی تهیه و مورد استفاده قرار گرفته شود. توجه داشته باشید که صندلی های گردان متناسب با هر نوع فعالیتی نیست و متناسب با نوع کار، باید صندلی مناسب با آن خریداری شود. برای اطلاع از فروش صندلی گهواره ای به سایت مراجعه کنید و انواع محصولت ما را مشاهده و اقدام به خرید نمایید. ما انواع لوازم خاگی و اداری را با قیمت های بسی ارزان به فروش می رسانیم.  

ابعاد دسته و ارتفاع نشمینگاه از پشتی صندلی، ارتفاع نشیمنگاه از پایه های صندلی و سطح زمین از مواردی هستند که هنگام خرید صندلی گردان اداری باید به آن توجه داشته باشید. در ضمن کلیۀ صندلی های گردان ارگونومیک مکانیکی باید مجهز به درجۀ تنظیم ارتفاع و همچنین پشتی باشد.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب یکی از اولین فروشگاه های آنلاینی است که در حوزۀ فروش اینترنتی تجهیزات چوبی خانگی و اداری در سراسر کشور فعالیت می کند. این مرکز تمامی محصولات خود ر به صورت مستقیم و بدون واسطه به شما عرضه ی دارد. هدف ما کسب رضایت مشتریان و ارائه ی خدمات عالی و فوری به آن ها می باشد. در این مجموعه انواع لوازم با کیفیت های بسیار بالا به فروش می رسد و تمامی کالا ها با تضمین کیفیت به شما ارائه خواهد شد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()