پرسلان بر وسیله ای برای برش سنگ پرسلان می باشد که با استفاده از ان برش هایی یکدست و منظم را خواهیم داشت. این ابزار در کار های ساختمانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

پرسلان سنگی زیبا و پر طرفدار است که شبیه به سرامیک بوده و دارای مقاومت زیادی می باشد. این سنگ که امروزه جایگاه بالایی در ساخت و ساز ها داشته و به عنوان سنگ های زینتی برای کف ساختمان و یا در نما و سایر بخش ها مورد استفاده قرار گرفته است، مورد توجه صاحبین ملک قرار گرفته است. پرسلان به دلیل مقاومت بالایش و همچنین تراکمی که دارد ، برش دادنش دشوار بوده و به همین منظور ابزار پرسلان بر با هدف برش دادن پرسلان تولید گردید. با استفاده از پرسلان بر می توان برش های بسیار خوبی داشت که در برش با ابزار های دیگر میسر نبوده و نتیجه یکی نخواهد بود. برای خرید پرسلان بر به سایت مراجعه نمایید.

فروش پرسلان بر

فروش پرسلان بر توسط فروشندگان ابزار انجام می گیرد. انواع زیادی از پرسلان بر ها با کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد و باید در خرید این ابزار دقت کافی داشت. خرید پرسلان بر با کیفیت نیاز به آگاهی لازم داشته و اگر خود کیفیت این دستگاه را تشخیص نمی دهید بهتر است از فردی اگاه در این زمینه کمک بگیرید. همچنین خرید از مراکز معتبر می تواند به این اطمینان را بدهد که پرسلان بر اصل و باکیفیتی را تهیه می کنید. فروشگاه ابزار مجید از فروشگاه های بزرگ فروش انواع پرسلان بر با کیفیت های بالا می باشد. این مرکز با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید. این فروشگاه تمامی محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند. برای خرید صفحه سرامیک بر به سایت مراجعه کنید. 

پرسلان بر

سرامیک پرسلانی دارای مقاومت بالا و صد نفوذ بوده و امروزه در بیشتر ساختمان ها از این وسیله استفاده می گردد. به پرسلان ، سنگ مصنوعی هم می گویند. این سنگ ها به صورت لعاب دار و هم بدون لعاب تولید می شود. این سنگ در حرارت بسیار بالایی تولید می گردد بنابراین مقاومت آن بسیار بالا می باشد.  این نوع سنگ دارای استحکام خمشی است و عمر بالایی دارد زیرا در برابر سایش مقاوم بوده و ماندگاری بالایی دارد.  پرسلان بر طوری ساخته شده تا بتواند بهترین برش را بر روی این سنگ داشته باشد. در گذشته از برش های دستی برای سنگ ها استفاده می شد که در نتیجه کیفیت لبه های برش بالا نبود و سنگ های زیادی شکسته شده و بلا استفاده قرار می گرفت. بنابراین انواع سرامیک بر ها و پرسلان بر تولید  شدند و هر کدام می توانند بهترین کیفیت را در برش ها ایجاد کنند. با توجه به این که پرسلان بر دارای انواع مختلفی است ،باید در خرید خود دقت نمایید و نوع دلخواه را تهیه کنید.

پرسلان سنگی مقاوم است که با استفاده از ابزار مخصوص باید برش داده شود و با ابزار های دیگر کیفیت بالا ایجاد نخواهد شد به همین دلیل پرسلان بر ها از ابزار های مهم در بخش ساخت و ساز و صنعت قرار گرفتند و امروزه انواع بسیاری از آن در بازار  به فروش می رسد.

برای خرید پرسلان بر می توانید به فروشگاه ابزار مجید مراجعه نمایید و انواع ابزار های مخصوص برش سرامیک و پرسلان را با قیمت های بسیار مناسب خریداری نمایید.

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()