شرکت هپکو از بزرگ ترین شرکت های ساخت انواع ماشین آلات راهسازی در کشورمان است که انواع قطعات مورد استفاده از ماشین های سنگین را نیز به تولید می رساند. این شرکت در ابتدا از المان و سوئد قطعاتی را وارد کرد و سپس خود تولید انواع قطعات را با لهترین کیفیت انجام داد. لوازم یدکی هپکو شامل انواع قطعات مورد نیاز ماشین های سنگین می باشد که دارای طراحی بسیار پیشرفته ای هستند و توسط مهندسین و متخصصین مجرب ساخته شده اند.

در بازار خرید لوازم یدکی هپکو برای تمامی مصرف کنندگان این قطعه ها شناخته شده است و بی شک شرکت هپکو یکی از بهترین شرکت ها در بخش  تولید ماشین های راهسازی و قطعات و لوازم ان ها است.

انواع لوازم یدکی هپکو در زمان کوتاهی در بسیاری از شهر ها دارای نمایندگی هایی شد تا به واسطه ی ان ها قطعات را به فروش برساند ، امروزه در هر فروشگاهی می توان این قطعه ها را یافت.

نمایندگی لوازم یدکی هپکو

نمایندگی های لوازم یدکی هپکو در شهر هلی مختلفی فعالیت دارند و انواع تولیدات این شرکت را به فروش می رسانند. برای خرید آسان و مطمئن می توان به نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه نمود. فروشندگان معتبر همواره سعی در ایجاد رضایت در مشتریانشان داشته اند و بسیاری از ان ها سال ها در این عرصه فعالیت می کنند. یکی از فروشندگان بسیار معتبر و بزرگ که تامین کننده ی انواع قطعات هپکو و سایر برند ها برای انواع ماشین های عمرانی است، فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی است. این فروشگاه  همواره به دلیل خدمات دهی بسیار خوبش مورد توجه خریداران لوازم یدکی هپکو و.... قرار گرفته است. خرید از این مرکز بسیار مطمئن بوده و این در طول سال ها اثبات شده است. اگر شما هم به دنبال خرید قطعات فادوام و باکیفیت هستید به این مرکز مراجعه کنید اما خرید آسان از این مجموعه از طریق سایت انجام می گیرد که می توانید با مراجع و مشاهده ی محصولات درخواست خود ثبت کنید و یا در صورت درخواست اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از فروش قطعات بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

گریدر ها تنها ماشین های موفق در بخش راهسازی و شانه سازی راه ها هستند و در زمان ایجاد راه و جاده یک یا چند گریدر به چشم می خورد که جاده را تسطیح و برای انجام آسفالت کاری اماده می کنند. این ماشین های قدرتمند شامل قطعات مقاومی هستند که بتواند پاسخگوی شرایط سخت باشند. شرکت ایران هیدرولیک مرکزی عرضه کننده ی انواع قطعات ماشین آلات راهسازی می باشد که این قطعات را با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 118
نمایش همه
علاقه مندی ها ()