شرکت هپکو تولید کننده ی انواع ماشین آلات راهسازی و انواع قطعات مورد نیاز ان ها می باشد. این شرکت قطعات هپکو را با بهترین کیفیت به تولید می رساند. این شرکت در ایران  فعالیت داشته و توانسته انواع لوازم یدکی هپکو را با مواد اولیه ی مرغوب به تولید برساند و جایگاه بالایی را در بازار قطعات ماشین های عمرانی به دست اورد. اگر شما هم می خواهید قطعاتی باکیفیت برای انواع ماشین های راهسازی و سنگین مانند بیل مکانیکی، جرثقیل، لیفتراک، گریدر، بلدوزر، لودر و.... تهیه کنید به شما پیشنهاد می شود از  قطعات هپکو استفاده نمایید. این قطعات به دلیل کیفیت ساخت بالا دارای دوام و ماندگاری خوبی هستند.  به خصوص برای ماشین الات ساخت هپکو حتما از قطعات هپکو استفاده کنید تا عملکرد بهتری را مشاهده نمایید.

فروش قطعات هپکو

 فروش قطعات هپکو توسط نمایندگی ها و فروشندگان بزرگ و کوچک انجام می گیرد بنابراین تهیه ی این محصول کار دشواری نبوده و می توان ان را یافت . برای خرید قطعات هپکو اورجینال حتما به نمایندگی ها مراجعه کنید تا محصولات را با ضمانت دریافت نمایید.

انواع لوازم یدکی لودر هپکو

با توجه به گستردگی انواع قطعات لودر برخی از قطعات که توسط شرکت های معتبر دنیا ساخته شده اند بیشتر مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زیادی دارند. دلیل خرید برخی برند ها توسط صاحبین ماشین آلات، کیفیت بالا و ساخت ویژه ی ان ها است، قطعات باکیفیت با طراحی استاندارد و کارکرد مطلوب و مواد اولیه ی مرغوب ساخته شده اند و در طول سال ها توانسته اند با حفظ کیفیت خود، طرفداران بسیاری را جذب نمایند. انواع لوازم یدکی لودر که بسیار باکیفیت هستند شامل لوازم یدکی لودر کوماتسو، ولوو، قطعات هپکو ، هیوندا،کاترپیلار و... می باشد. نام این قطعات، آشنا برای دارندگان لودر بوده و کیفیت این محصولات ثابت شده است. برای اطلاع از نمایندگی معتبر هپکو به سایت مراجعه کنید. 

لوازم هپکو

شرکت هپکو از شرکت های بزرگ و شناخته شده در بخش تولید انواع ماشین های سنگین راهسازی می باشد. این شرکت علاوه بر تولید این ماشین ها، قطعات جانبی ان ها را نیز به تولید می رساند. مصرف کنندگان این ماشین ها ، نام هپکو را می شناسند و با کیفیت این قطعات آشنایی دارند. این شرکت موفق شده محصولات خود را به سراسر جهان ارسال کند. نمایندگی های هپکو که مجوز فروش محصولات را دارند ، قطعات هپکو را به فروش می رسانند. خرید از این نمایندگی ها می تواند به شما این اطمینان را دهد که لوازم خریداری شده اصلی می باشند. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی همواره در تلاش بوده تا قطعات باکیفیتی را به دست مشتریانش برساند و بهترین خدمات دهی را به آن ها ارائه دهد.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()