بیل  مکانیک تشکیل شده از قطعات بیل مکانیکی زیادی است که نقش هر کدام در این ماشین بسیار مهم بوده و کارایی ان ها باعث کارکرد کلی بیل مکانیکی می باشد.

انواع قطعات بیل مکانیکی

شاسی

باکت

بازوی مفصلی

چرخ ها

دکل

این قطعات مهم ترین قطعات بیل مکانیکی که اجزای کلی را تشکیل می دهند و به نوعی مشخصه های بیل مکانیکی می باشند اما قطعات دیگر داخلی مانند موتور نیز بسیار مهم است. شرکت ولوو یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی تولید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو می باشد. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو به سایت مراجعه کنید. 

کندن زمین ، حفاری، کندن کانال، شکستن سنگ ها از جمله کار هایی است که توسط بیل مکانیکی قابل انجام است ، همچنین از سخت ترین کار هایی که می توانیم با بیل مکانیکی انجام دهیم شکستن و حفاری زمین های صخره ای است که توسط باکت و دیگر ابزار ها مانند پیکور و... انجام می گیرد.

بیل مکانیکی از ماشین هایی است که چند منظوره به حساب می آید یعنی علاوه بر خاک برداری می تواند مصالح را جابجا کند و با استفاده از لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو جانبی که شامل مته، چکش، پیکور و... می شود کار های دیگری را انجام می دهد. با استفاده از چکش می تواند سنگ هایی که با مواد محترقه قابل شکستن نمی باشد را خرد کند . با استفاده از مته می تواند زمین را حفاری کند و حفاری را با دقت و متمرکز انجام دهد که بسیار کاربرد داشته و این ویژگی در ماشین آلات دیگر یافت نمی شود.

انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی ها دارای انواع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری می باشند که بیل مکانیکی چرخ لاستیکی برای محیط های هموار طراحی شده و در مسافت طولانی جابجایی خاک و مصالح را انجام می دهد و سرعت بالایی دارد و در ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار می گیرد. بیل مکانیکی چرخ زنجیری که دارای قدرت بالایی بوده و توانایی حرکت بر روی انواع سطوح را دارد ، می تواند موثر در محیط های ناهموار باشد و کارکرد مطلوبی از ان را مشاهده کنیم. برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو

لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو توسط شرکت های فروش بسیاری عرضه می گردد که بسیاری خود تامین کننده بوده و قطعات را به صورت مستقیم دریافت می کنند. همچنین نمایندگی های معتبر انواع برند ها را به فروش می رسانند‌.خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو باید با دقت بالایی انجام گیرد و قطعات اصلی دریافت گردد زیرا فروشندگان جزئی ، اغلب محصولات غیر اصل را به فروش می رسانند  اگر افراد اطلاع کافی نداشته باشتد به دام کلاهبرداران می افتند پس خرید باید با دقت انجام شود و از مرکزی معتبر این قطعات را بخواهید . فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از فروشگاه های معتبر در این زمینه است.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()