پالت پلاستیکی یکی دیگر از انواع پالت موجود در بازار می باشد. کاربرد اصلی پالت برای نگهداری اجسام مختلف با فاصله از سطح زمین می باشد. با طراحی پالت های استاندارد، به راحتی توانسته اند عملیات بسته بندی، حمل و نقل و نگهداری کالاها را به صورت کاملاً مکانیزه انجام دهند. در دنیای امروز تولید و فروش پالت پلاستیکی بیش از پالت چوبی مشاهده می گردد. در واقع به دلیل ویژگی های فیزیکی و ظاهری که این نوع پالت دارد، ترجیح مشتریان برای استفاده از این جنس پالت می باشد.

خرید انواع پالت پلاستیکی

خرید انواع پالت پلاستیکی در ابعاد استاندارد با مواد اولیۀ مرغوب برای متقاضیان این کالا از طریق شرکت های تولیدکننده و پخش کنندۀ پالت امکان پذیر می باشد. خاصیت ضربه گیری، دوام بالا، عدم نفوذ رطوبت و حشرات موذی، قابلیت بارگذاری راحت اقلام مختلف، مقاومت بالا نسبت به تغییرات جوی و دما، قیمت مناسب و ارزان، قابلیت شستشو و تنوع رنگ بندی برای تفکیک سازی آن از مهمترین ویژگی های پالت های پلاستیکی محسوب می شود. برای اطلاع از فروش پالت چوبی به سایت مراجعه کنید.

بنابراین افرادی که تمایل به خرید پالت برای مدت زمان طولانی دارند، می توانند از مزایای پالت پلاستیکی استفاده نمایند. لازم به ذکر است که عمر پالت های پلاستیکی که از مواد اولیۀ درجه یک ساخته شده باشد، بسیار است. بنابراین توصیه می کنیم که کارخانجات بزرگ به راحتی می توانند پالت مورد نیاز مجموعه را از پالت های پلاستیکی استاندارد تأمین نمایند که از عمر بیشتری نسبت به پالت چوبی برخوردار می باشند و به نسبت آن نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای مدت زمان طولانی می توان از آن بهره برد. قیمت پالت پلاستیکی به کیفیت متریال تشکیل دهندۀ آن بستگی دارد.

برای خرید انواع پالت پلاستکی و چوبی با کیفیت و قیمت ارزان می توانید با مرکز فروش ایران پالت تماس حاصل نمائید.

فروشگاه ایران پالت

 شماره های تماس
02155355100
02155054374
02155310625
09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()