لاستیک بارز از مهمترین محصولات کمپانی صنعتی بارز محسوب می شود که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1372 آغاز نموده و تا به امروز نیز توانسته بر تنوع محصولات خود بیفزاید. در نتیجه شاهد طراحی و تولید انواع لاستیک بارز در این کمپانی باشیم. خرید لاستیک سواری بارز، علاوه بر آنکه از محصولات تولیدکنندگان داخلی حمایت شده است، بلکه با کاربرد مستقیم تایرهای بارز توسط مصرف کنندگان، می توان به شرکت تولید کنندۀ لاستیک بارز کمک نمود که سطح کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشند. در ضمن انواع لاستیک بارز با قیمت ارزان تر از برندهای خارجی در سطح بازار عرضه می شود که به نفع مصرف کنندگان می باشد. فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ نیز با عرضۀ انواع لاستیک بارز به صورت اینترنتی، امکان خرید لاستیک بارز رادیال را برای مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است.

نکات مهم خرید لاستیک بارز

همانطور که می دانید خرید لاستیک نیاز به رعایت یک سری نکات طلایی دارد. در واقع با در نظر گرفتن آنها می توانیم با قیمت ارزان و کیفیت بالا انواع لاستیک بارز را خریداری نمائید. توجه به تاریخ تولید تایر، مشخصات مندرج بر روی لاستیک که نمایانگر حداکثر سرعت و بار مجاز، سایز تایر و پهنای در نظر گرفته شده برای رینگ، ارتفاع آج، تعیین نوع ساختار، مشخص نمودن نوع الیاف به کار رفته در تولید لاستیک های بارز و مناسب ترین شرایط آب و هوایی برخی از عوامل و نکات مهم خرید لاستیک بارز محسوب می شوند.برای اطلاع از فروش لاستیک میشلن به سایت مراجعه کنید.

در نتیجه مالکین خودرو که تجربۀ خرید تایر تا کنون نداشته اند، می توانند با افراد متخصص مشورت نمایند و بدین گونه موفق به خرید بهترین لاستیک بارز رادیال گردند.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ چندین سال است که فعالیت خود را در زمینۀ فروش انواع تایر داخلی از جمله انواع لاستیک سواری بارز با قیمت ارزان آغاز نموده و تا به امروزه نیز حمایت می کند.

 

فروشگاه یوزپلنگ

تلفن های تماس:   02133441087 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()