خدمات نصب و بالانس سیار یکی از مهمترین خدماتی است که برخی از فروشگاه های عرضه کنندۀ تایر به مشتریان خود ارائه می دهند. هدف از انجام خدمات نصب و بالانس سیار، ارائه خدمات به افرادی است که در مسیر دچار ثانحه شده اند و نیاز به عملیات پنچرگیری و یا تعویض لاستیک دارند. بنابراین چنین خدماتی می تواند بهترین فرصت برای جلوگیری از ماندن در جاده های درون شهری و برون شهر می باشد. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک با ارائه خدمات نصب و بالانس سیار لاستیک می تواند میزان رضایت مندی مشتریان و همچنین سطح خدمات رسانی خود را بیش از پیش ارتقاء ببخشد.

ارائه خدمات نصب و بالانس سیار خودرو

همانطور که می دانید هنگام پنچر شدن و یا پس از تعویض تایر خودرو، باید نسبت به بالانس بودن لاستیک ها اطمینان حاصل نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی سرعت، تعادل و میزان مصرف سوخت خودرو دارد. به این ترتیب خدمات نصب لاستیک و بالانس سیار خودرو به مالکین اتومبیل ارائه داده می شود. با توجه به تنوع خودرو، انواع لاستیک سواری و غیر سواری تولید و به بازار عرضه می شوند که نیاز به نصب کردن و بالانس کردن آنها می باشد.برای اطلاع از فروش لاستیک کومهو  به سایت مراجعه کنید. 

بنابراین هر زمان که تایر با مشکل پنچری روبرو شد، می توانید از مزایای سرویس خدمات نصب و بالانس سیار تایر بهره مند شوید. بدین وسیله می توانید مجدداً به مسیر خود ادامه دهید. در واقع ارائه چنین خدماتی به شما حس اطمینان و آرامش بیشتری می دهد. امروزه به واسطۀ برخی از فروشگاه های عرضۀ تایر، خدمات نصب و بالانس سیار لاستیک در مدت زمان کوتاهی به مشتریان ارائه داده می شود.

فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک نیز در این نوع سرویس دهی پیش قدم بوده است و به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات دهی، سرویس نصب و بالانس سیار را ارائه می دهد.

 فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 462
نمایش همه
علاقه مندی ها ()