سالهاست که استفاده از طرح توجیهی در بازارهای سرمایه گذاری بین مردم باب شده است، زیرا این طرح ها یا به اصطلاح گزارشات مالی به بررسی تمامی جوانب پروژه های اقتصادی از قبیل میزان مقبولیت، موفقیت و یا شکست آن ها می پردازد. میزان اهمیت انواع طرح توجیهی را در پروژه های دانش بنیان، خدمات جدید و سرمایه گذاری های مالی بسیار بزرگ مالی می توان به خوبی  مشاهده کرد، که فعالان اقتصادی به دنبال جذب سرمایه گذار و گرفتن تسهیلات لازم برای سرعت بخشیدن به پروژه های خود هستند، زیرا در شرایط اقتصادی کنونی تمامی سهامداران و سرمایه گذاران به دنبال پیدا کردن یک بازار خوب و مطمئن هستند، تا با کمترین ریسک ممکن فعالیت خود را آغاز کنند. قیمت خدمات طرح توجیهی با توجه به موارد بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود، که از مهمترین   آن ها می توان به نوع  و ظرفیت سرمایه گذاری، دارایی های پروژه، وسعت کار، جامعیت طرح، روش های سرمایه گذاری و بودجه بندی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

سرفصل های طرح توجیهی جامع

ارائه و تدوین انواع طرح توجیهی اقتصادی حتما باید به دست متخصصین این امور و اقتصاددانان مجرب انجام شود، زیرا تمامی پژوهش ها و تحقیقاتی که در زمینه اجرای انواع طرح توجیهی اقتصادی صورت می گیرد، بسیار زمان بر و تدوین آن کار افراد خبره در زمینه اقتصاد و بازار سرمایه می باشد. برای اطلاع از  طرح توجیهی گلخانه هیدروپونیک صیفی جات به سایت مراجعه کنید.

مهمترین سرفصل های طرح توجیهی شامل امکان سنجی اولیه که در آن به معرفی پروژه و اثرات مستقیم و غیر مستقیم آن بر بازار می پردازد، تحقیق بر بازار سرمایه از نظر توجیه فنی و اقتصادی طرح، اندازه و محل پروژه اقتصادی مورد نظر، مهندسی طرح توجیهی، نوع سرمایه گذاری، بودجه بندی و دسته بندی اطلاعات و همین طور ارزیابی طرح توجیهی اشاره کرد، که البته این اطلاعات با استفاده از نرم افزارهای مرتبط مانند کامفار در قالب اطلاعات آماری و نمودارها شبیه سازی می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد، تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()