شوتینگ زباله چه کاربردی دارد؟

شوتینگ زباله امروزه در ساختمان های جدید و نوساز به یکی از سیستم های ضروری تبدیل شده است. زباله ها امروزه به یکی از معضلاتی تبدیل شدند که در کوچه و خیابان ها بسیاری از آن ها را مشاهده می‌ کنیم و متاسفانه فرهنگ برخی از انسان ها به گونه ای است که برای کوچه و خیابان ارزش قائل نشده و آن را جزئی از خانه خود نمی دانند و متوجه نیستند که آلوده بودن سطح کوچه و خیابان ها می تواند ضرر های جبران ناپذیری را به این نسل از انسان ها و نسل های بعدی برساند. مهندسان ساختمان برای قسمت هایی از ساختمان های بلند و برج ها سیستمی در نظر می ‌گیرند که افرادی که در طبقات بسیار بالا و حتی در طبقات پایین قرار دارند می توانند به راحتی و در ساعت مناسبی از شبانه روز زباله های خود را به سطل آشغال بیندازند. این سیستم مستقیماً به سطل زباله متصل بوده و کاربرد بسیار بزرگی که دارد این است که زباله ها به اطراف سطل زباله پخش نخواهند شد. زباله هایی نیز که توسط این دستگاه ها به داخل سطل زباله انداخته شوند امکان این که توسط گربه و یا توسط اشخاصی پخش شوند و یا از یکدیگر گسسته شوند پایین تر بوده و ماشین های حمل زباله به راحتی می توانند این سطل زباله را خالی کنند. همان طور که می دانید ماشین حمل زباله ساعت های بین ۸ تا ۹ شب در خیابان ها حضور دارند و به جمع آوری زباله ها می پردازند. ممکن است افرادی نتوانند در چنین ساعت هایی زباله های خود را به بیرون بیندازند ولی ساختمان هایی که دارای چنین سیستم  شوتینگ زباله  هستند قادرند زباله ها را در قسمت اتاقک جمع آوری و یا اتاقک ذخیره‌ سازی جمع کرده و در ساعت خاصی توسط ماشین های حمل بار تخلیه شوند.

سایر کاربرد ها و مزیت های شوتینگ زباله:

بعضی از سیستم های شوتینگ زباله در ابتدای دریچه داخل طبقات مخصوص زباله های تر و زباله های خشک می باشند و می توانند علاوه بر کمک به بهبود شرایط محیط زیستی باعث شوند زباله های مورد نیاز که جزء زباله های خشک هستند به چرخه استفاده بازگردند. زباله های تر که دارای شیرابه های بد بو و زیادی هستند هنگام انتقال دادن توسط افراد مختلف راه پله و آسانسور را بسیار کثیف می کنند. بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق نصب شوتینگ زباله در این ساختمان های مرتفع و یا برج ها می باشد. نصب چنین سیستمی در ساختمان ها شاید به نظر افراد، سیستمی پرهزینه باشد. ولی باید گفت این سیستم شوتینگ می ‌تواند از هزینه‌ های ناشی از استفاده از آسانسور جلوگیری کند. ضمن این که در مصرف برق به دلیل استفاده نکردن از آسانسور می تواند موثر باشد. برای اطلاع از انواع دودکش موتورخانه به سایت شرکت نخستین کار مراجعه کنید. 

با کثیف نشدن راه پله و آسانسور نیازی به نظافت کردن این مکان ها نبوده و به همین دلیل نیروی انسانی و یا افرادی که به تمیز کردن چنین محیط هایی می پردازند نیازی نخواهد بود و این گونه در مصرف هزینه ها صرفه جویی می شود. برخی از سیستم های شوتینگ زباله دارای قسمت کمپکتور بوده که قادر است زباله ها را کم حجم و یا بسیار فشرده کند. که این قابلیت برای ماشین های حمل زباله بسیار مفید واقع می شود. زیرا حمل چنین زباله هایی به راحتی انجام شده و ماشین حمل زباله دیرتر پر می شود. این گونه این افراد می ‌توانند زباله‌ های بیشتری را از شهر جمع آوری کنند. نکته بسیار مهم دیگر این است که هنگام کم حجم کردن و یا فشرده کردن زباله ها توسط کمپکتور شیرابه هایی از زباله خارج می ‌شود که این شیرابه ها توسط سیستم فاضلابی که به شوتینگ متصل است به سیستم فاضلاب شهری هدایت می ‌شود. البته دستگاه هایی که فاقد کمپکتور هستند نیز به سیستم فاضلاب شهری متصل بوده و این شیرابه ها از آن ها خارج خواهند شد.

شرکت نخستین کار

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()