لوله استیل همان طور که از نامش مشخص است از فلز استیل به دست می آید. این قطعه دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی است و لوله استیل با لوله های فولادی متفاوت است ، لوله های فولادی در طول زمان دچار اکسایش می شوند که در ترکیب آن ها آهن و کربن وجود دارد که دارای مقاومت بالایی می باشد اما این لوله ها به دلیل خاصیت خوردگی که دارند ، در بسیاری از صنایع نمی توان از آن استفاده کرد به همین دلیل ترکیبات این فلز را، با افزودن کروم توانستند به فلزی با جلای بیشتر، ضدخوردگی و اکسید شدن تبدیل کنند که مقاومت بسیار بالایی داشته و در مقابل انواع مواد شیمیایی و اسیدی دارای دوام بسیار خوبی است. فروشگاه استیل الف ، قطعات استیل را با قیمت بسیار مناسبی به شما عرضه می کنند.برای خرید لوله استیل به سایت مراجعه کنید.

انواع لوله استیل

لوله استیل ها در اندازه های مختلفی در بازار به فروش می رسند. لوله های استیل دارای دو نوع درزدار و بدون درز می باشند که هر یک دارای ویژگی های خاصی بوده و برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع لوله استیل به دو دسته ی لوله استیل بگیر و لوله استیل نگیر تقسیم بندی می شود که در نوع نگیر در ترکیب استیل از نیکل استفاده می شود که در این نوع جذب آهنربا نمی شود ولی در نمونه ی بگیر در این آلیاژ نیکل به کار نرفته و به همین دلیل به آهنربا جذب می شود. برای اطلاع از فروش پروفیل استیل به سایت مراجعه کنید.

خرید لوله استیل

برای خرید لوله استیل می توانید از فروشندگان معتبری همچون فروشگاه استیل الف خرید خود را انجام دهید. فروشندگان بسیاری قطعات استیل را به فروش می رسانند اما برخی از آن ها به دلیل عرضه ی مستقیم ، قیمت های مناسب تری را برای محصولاتشان در نظر می گیرند. خرید لوله استیل به منزله ی استفاده در صنایع مختلفی صورت می گیرد ، لوله استیل می تواند در صنایعی مانند صنایع غذایی مورد استفاده قرار بگیرد یا برای انتقال مواد شیمیایی، نفت، گاز به کار رود. کاربرد لوله بسیار گسترده بوده و لوله استیل به دلیل داشتن تمام ویژگی های یک لوله ی خوب و باکیفیت، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی در این زمینه فعالیت دارند. لوله استیل برای انتقال انواع سیالات به کار می رود و هیچ آسیبی به مواد داخل لوله نمی رساند همچنین خود مقاوم است و دوام بالایی دارد.بری خرید انواع لوله استیل با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به سایت مراجعه نمایید و خرید خود را به صورتی اینترنتی با اطمینان کامل انجام دهید.

فروشگاه استیل الف

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()