ویدئو پروزکتور وای فای دار مدل T43 به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه پروژکتور نیزا می باشد که علاقه مندان زیادی در سراسر کشور دارد. در این مقاله قصد داریم که شرح مختصری از این نوع ویدئو پروژکتور را برای شما ارائه دهیم. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43 هستند می توانند با بررسی ویژگی های این دستگاه اقدام به خرید آن نمایند. فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان تولید کنندۀ ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار مدل T43 در تهران فعالیت می کند و امکان خرید اینترنتی با تخفیف این دستگاه را برای شما مشتری گرامی فراهم نموده است.

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43

از مهمترین ویژگی های ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43 می توان به ابعاد 313*232*104 و وزن 2.72 کیلوگرم اشاره کرد که قابلیت اتصال سقفی، دیواری و همچنین قرار گرفتن بر روی زمین را دارد. به این ترتیب افراد به راحتی می توانند از این دستگاه استفاده نمایند و فضای زیادی را اشغال نمی کند، چرا که امکان اتصال بدون کابل برای این دستگاه فراهم می باشد چون دارای قابلیت WiFi با سیستم عامل اندروید می باشد. همانطور که می دانید لنز و لامپ مهمترین اجزای ویدئو پروژکتور به حساب می آید و نقش مهمی بر روی کیفیت تصویر دارد. فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43 به دلیل داشتن لنز و لامپ LED با طول عمر لامپ 50 هزار ساعت در حالت معمول و حالت ECO مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. علاوه بر آنکه دارای مشخصات تصویری 1920*1080 با کنتراست 1 به 15000 است که قابلیت نمایش تصاویر با شدت روشنایی 5500 لومن و 500 انسل است. از پورت های اتصالات ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43 نیز می توان به خروجی اس ویدئو، پورت های HDMI، VGA، آدیو، USB، ورودی میکروفن و اسپیکر اشاره کرد. برای خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار به سایت مراجعه کنید. 

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43 با قیمت ارزان

خوشبختانه صنعت ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران رونق یافته است و این مسئله موجب کاهش قیمت خرید نسل جدید دستگاه ویدئو پروژکتور اندرویدی شده است. در همین راستا امکان خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T43 با قیمت ارزان برای مشتریان گرامی فراهم می باشد. به این ترتیب مؤسسات، شرکت ها، محیط های آموزشی و دانشگاهی به طور کلی می توانند با قیمت مناسب از مزایای ویدئو پروژکتور مدل T43 بهره مند شوند و نیاز به اتصال کابلی نیز نداشته باشند.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ ساخت دستگاه های پروژکتور در تهران آغاز کرده است و امکان خرید مدل های نسل جدید ویدئو پروژکتور وای فای دار را برای متقاضیان خرید پروژکتور فراهم نموده است.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()