مبل ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که به طور کلی در سه سبک مدرن ، سلطنتی و راحتی می باشند . افراد با توجه به سلیقه و یا سبک دکوراسیون خود می‌توانند انواع مبلمان را تهیه نمایند یکی از مبل هایی که بسیار رایج است مبلمان راحتی می باشد که به دلیل راحتی و زیبایی و تنوع در آنها، افراد بسیاری این مبل ها را می پسندند و در منزل خود از آن بهره مند هستند. یکی از  مدل های مبل راحتی، مبل تختخوابشو است. این مبل راحتی دارای نشیمنگاه نرم و دسته های پهن می باشد که فضای مناسب برای نشستن را داشته و افراد با قرار گیری بر روی آن احساس راحتی دارند، همچنین پایه ‌های این مبل ها معمولا کوتاه بوده و وزن سبک این مبل ها باعث شده بتوان آن را جابجا نمود. فروشگاه بهسازان چوب انواع مبل تختخواب شو را به فروش می رساند.برای خرید مبل تختخواب شو به سایت مراجعه نمایید.

 مبل تختخواب شو همانطور که از نامشان پیداست دارای قابلیت تختخواب شدن می باشند یعنی این مبل ها می توانند به شکل تخت خوابی زیبا و راحت تبدیل شوند. مبل تختخوابشو از آن جهت مورد توجه قرار گرفته که دو کاربرد را می‌توان از آن مشاهده کرد، در زمان هایی که می خواهید از آن به عنوان مبل استفاده کنید مبل را در اختیار دارید و در زمان خواب نیز می توانید آن را به تختی زیبا تبدیل نمایید. از این مبل های تختخوابشو ، افراد مجرد و دانشجو بیشترین استفاده را دارند، اما در بسیاری از خانه‌ ها خانواده‌ ها نیز از این مبل ها برای منزل خود استفاده می نمایند، زیرا این مبل علاوه بر دو کاربرد بودنشان، جای بسیار کمی را اشغال می کنند و برای اتاق های کوچک بهترین گزینه برای وجود یک تخت خواب خوب و با کیفیت است. برای اطلاع از  فروش تاب ریلکسی به سایت مراجعه نمایید.

 امروز با توجه به زیاد شدن خانه های آپارتمانی ، فضایی کمی در اختیار افراد قرار دارد و برخی از خانه ها فضای مناسبی برای وجود تختخواب نداشته به دلیل این که تخت خواب می‌تواند فضای بسیاری را به خود اختصاص دهد و و در واقع مشکل ساز شود به همین دلیل مبل تختخواب شو می‌تواند با فضای کمی که به خود اختصاص می دهد تنها در زمان های خواب به شکل تخت خواب درآید و بدین ترتیب در خانه‌ های کوچک نیز می ‌توان از این نوع تخت استفاده نمود خرید مبل های تختخوابشو با توجه به کیفیت و جنس و مدل‌های آن انجام می گیرد که امروزه انواع بسیار زیبایی از مبل های تختخوابشو در بازار وجود دارد که در سبک های مختلفی قرار دارند و می‌توانند نوعی مناسب با دکوراسیون را انتخاب نمود. تختخواب شو در انواع تک نفره و چند نفره می باشد که می ‌توان با توجه به استفاده که از آن داریم انواع آن را انتخاب نماییم.فروشگاه بهسازان چوب انواع مبل ها را با بهترین کیفیت و بدون واسطه به فروش می رساند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()