کپسول های آتش نشانی از وسیله های بسیار ضرروی در هر مکانی می باشد که باید نوع مناسب از آن را در اختیار داشته باشیم و در محلی در دسترس قرار دهیم تا بتوانیم در زمان های نیاز فورا از آن استفاده کنیم. کپسول های آتش نشانی در زمان بروز آتش می تواند باعث خفگی آتش و نرسیدن اکسیژن به آن شود و اگر به درستی از آن استفاده کنیم می توانیم از بروز انواع آسیب های مالی و جانی نجات یابیم بنابراین وجود کپسول های آتش نشانی و شارژ کپسول در اسرع وقت بسیار مهم است. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مراکز ارائه دهند ی انواع خدمات شارژ کپسول  آتش نشانی مانند فروش و شارژ کپسول ها می باشد که برای اتباط با این مرکز می توانید به سایت مراجعه کرده و یا با شماره ها تماس بگیرید.

برای ساختمان های مسکونی معمولا از کپسول های 6 و 9 یا 12 کیلویی استفاده می شود. برای ایمنی بیشتر به خصوص برای ساختمان های بزرگ تر از چند خاموش کننده در طبقات استفاده می شود تا در زمان بروز آتش بتوان با ستفاده از چند خاموش کننده ، خاموش کردن حریق را انجام داد و در صورت عمل نکردن درست یکی از خاموش کننده ها ، دیگری در دسترس باشد. اهمیت به شارژ به موقع پس از مصرف از کپسول های آتش نشانی بسیار مهم است . بسیار مهم است تمامی افراد در یک مکان حتی کودکان با نحوه ی استفاده ا کپسول های آتش نشانی آشنا شوند. برای اطلاع از انواع شارژ کپسول در کرج  به سایت خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه کنید. 

شارژ کپسول ها شامل پودر و گاز، دی اکسید کربن، آب و گاز ، فوم یا کف می باشد که هر یک با توجه به موارد استفاده می تواند به کار آید. در هر بار استفاده از کپسول های نیاز است که شارژ کپسول و بررسی آن صورت گیرد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()