206 اقساطی از دیگر راهکارهایی است که شرکت خودروسازی ایران خودرو و همچنین مجموعه های خرید و فروش خودرو به مشتریان خود پیشنهاد می کنند. شرایط فروش 206 اقساطی مبتنی بر تیپ های مختلف خودروی پژو 206 متفاوت طراحی و در نظر گرفته می شود. از این رو افرادی که علاقه مند به  خرید 206 اقساطی هستند، پیش از ثبت نام و عقد قرارداد باید مشخصات فنی خودرو را در نظر داشته باشند چون قیمت آنها متفاوت از یکدیگر می باشد. در صورت داشتن هر گونه پرسش می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ سایا خودرو در میان بگذارید.

خرید و فروش 206 اقساطی

خودرو پژو 206 در 6 تیپ طراحی و ساخته شده است که با گذشت زمان بر کیفیت و آپشن های 206 افزوده شده است. پیش از خرید 206 اقساطی بلند مدت و یا کوتاه مدت، بهتر است مشخصات فنی خودرو  را به طور کامل مشاهده نمائید که متناسب با خواستۀ شما باشد. فروش اقساطی 206 به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت روز و شرایط مناسب پرداخت قسطی خودروی مورد دلخواه خود را خریداری نمایند. علاوه بر آنکه در شرایط فروش پژو 206 اقساطی تحویل فوری، مدت کوتاهی پس از پرداخت پیش قسط و امضای قرارداد، خودرو به مشتریان تحویل داده می شود و افراد به راحتی می توانند حین پرداخت اقساط الباقی، از خودرو نیز استفاده نمایند.برای اطلاع از  خرید و فروش اقساطی خودرو  به سایت مراجعه کنید. 

خرید و فروش پژو 206 به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. به همین جهت شرایط فروش  206 اقساطی بلند مدت با تحویل فوری را به مشتریان پیشنهاد می دهند.

مجموعۀ سایا خودرو چندین سال است که در زمینۀ خرید و فروش خودرو نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی از جمله انواع تیپ خودرو پژو 206 اتومات اقساطی فعالیت دارد.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()