تابلو ال ای دی ثابت یکی دیگر از سبک های تابلوسازی تبلیغاتی است که توسط گروه های تبلیغاتی طراحی و ساخته می شوند. امروزه خیلی از افراد علاقه مند به خرید تابلو ال ای دی ثابت هستند که دارای نمای فوق العاده ای می باشند. بیش از گذشته به نصب تابلو تبلیغاتی توجه می شود چون صنعت تبلیغات نسبت به گذشته تغییر چشمگیری پیدا کرده است. برای تابلو ال ای دی ثابت می توانید با گروه تابلوسازی اچ دی لایت تماس حاصل نمائید. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و تکنیک های جدید طراحی، انواع تابلو ال ای دی ثابت و روان را طراحی و نصب نماید.

مزایای فروش تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی ثابت به عنوان یکی از انواع نمایشگر تبلیغاتی است که به صورت الکترونیکی ساخته می شود. مهمترین قطعه ای که در ساخت تابلو ال ای دی ثابت به کار برده می شود، لامپ های LED است که روشنایی خیره کننده ای را به نمای ظاهری تابلو می بخشد. امروزه بیش از گذشته از مزایای نصب تابلو ال ای دی ثابت بهره گرفته می شود چون دارای ویژگی های متعددی است که نظر خیلی از افراد را به خود جلب نموده است.برای ساخت تابلو کامپوزیت مراجعه نمایید.

با خرید و سفارش ساخت تابلو ال ای دی ثابت امکان نمایش انیمیشن نیز بر روی این تابلو فراهم می باشد. تابلو LED ثابت همچنین از نظر میزان مصرف انرژی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. توجه داشته باشید که دید تابلوهای ال ای دی ثابت علاوه بر شب در روز نیز قابل مشاهده می باشد.

اگر قصد سفارش خرید تابلو ال ای دی ثابت با طرح های مدرن و پیشرفته دارید، می توانید با کارشناسان گروه تابلوسازی اچ دی لایت در ارتباط باشید و پس از بررسی نمونه کارهای این مجموعۀ فعال، طرح مورد نظر خود را درخواست دهید.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()