لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل قطعات مختلفی است که عملکردهای خاصی را در به دنبال دارد. با توجه به اینکه روزبروز بر پیشرفت فناوری دستگاه و ماشین آلات صنعتی و عمرانی افزوده می شود، بنابراین شاهد فروش انواع بیل مکانیکی با تکنولوژی پیشرفته هستیم که شامل انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی پیشرفته می باشند. از این رو قدرت و عملکرد بالایی نسبت به نسخه های قدیمی دارند.

بیل مکانیکی طراحی فوق العاده ای دارد که از نظر کارکرد مشابه لودر است امّا دارای باکت کوچک و مفصل بازویی شکل است که امکان گودبرداری و حفاری با عمق کم و زیاد را برای این ماشین به راحتی میسر می سازد. ماشین آلات راهسازی در اندازه های بزرگ طراحی و ساخته شده اند که در برگیرندۀ انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی در دسته بندی مختلف می باشند که هنگام  خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ، باید این نکتۀ مهم و پر اهمیت در نظر گرفته شود.

اگر قصد خرید لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی خارجی و داخلی را دارید، می توانید با مرکز فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس حاصل نمائید و موجود بودن و قیمت قطعات بیل مکانیکی مورد نظر را استعلام نمائید.

فروش قطعات هیدرولیک بیل مکانیکی

کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، دوسان، صنایا، هپکو، هیتاچی، ولوو، لویی گانگ، چنگدو شنانگ، صنایع ریو و ... از جمله انواع برند ماشین آلات سنگین چون انواع بیل مکانیکی می باشد. بنابراین هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی باید برند و مدل ماشین را در نظر داشته باشید چون ممکن است از نظر ابعاد و جنس نسبت به یکدیگر متفاوت ساخته شده باشند که طبیعتاً تأثیر مستقیم بر روی میزان کیفیت و عملکرد هر کدام از قسمت های بیل مکانیکی خواهد داشت.

لوازم یدکی هیدرولیک بیل مکانیکی می توان به قطعات پمپ کارتریجی، پمپ های دنده ای، پمپ حرکتی، پمپ فرمان، روتوری گروپ، شارژ پمپ، پمپ هیدورلیک پروانه ای، پمپ مادر و غیره اشاره نمود که هر کدام از آنها به منظور روان سازی عملکرد قطعات اصلی به کار برده شده است.

قطعات گردان بیل مکانیکی، مرتبط به اتاقک یا همان کابین فرمان و هدایت کنندۀ بیل مکانیکی می باشد که به حالت گردان می باشد. در واقع کابین و بازوی مفصلی بیل مکانیکی را صفحۀ گردان تشکیل می دهد که امکان کنترل و هدایت باکت را برای اپراتور ساده تر نماید. بنابراین بروز هر ایراد فنی و اختلال در عملکرد قطعات کابین بیل مکانیکی، ممکن است توقف و کاهش عملکرد ماشین را در پی داشته باشد. بدین ترتیب هر چه سریعتر باید نسبت به عملکرد هر کدام از قطعات اقدام نمود و قطعات آسیب دیده را با لوازم یدکی اورجینال و نو جایگزین کرد.برای اطلاع از فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو به سایت مراجعه کنید. 

خرید و سفارش اینترنتی لوازم یدکی بیل مکانیکی

با توجه به توسعه و گسترش فضای مجازی در سراسر کشور، برخی از شرکت ها توانسته اند با راه اندازی وب سایت رسمی مجموعۀ خود، بتوانند شرایط مناسبی را برای خرید و سفارش اینترنتی قطعات بیل مکانیکی و سایر لوازم یدکی ماشین آلات سنگین اورجینال برای مشتریان گرامی فراهم سازند. بدین وسیله نیاز به ترددهای حضوری به فروشگاه و شرکت های عرضه کنندۀ قطعات نخواهید داشت. ضمن آنکه علاوه بر امکان تماس تلفنی به صورت اینترنتی نیز می توانید قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی را در برندهای مختلف استعلام کنید و در صورت نیاز بتوانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید.

البته باید پیش از خرید اینترنتی لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، از اعتبار فعالیت شرکت اطمینان حاصل نمائید. داشتن سابقۀ فروش و ارائه خدمات به صورت تضمین شده می تواند بخشی از نشانه های اعتماد شما به شرکت های معتبر باشد.

شرکت پارت یدک راهسازی چندین سال است که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تهیه و فروش انواع قطعات یدکی بیل مکانیکی اصل در سراسر کشور فعالیت دارد.

 

 شرکت پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()