لوازم یدکی لیفتراک شامل انواع قطعات و اجزای تشکیل دهندۀ متعددی می باشد که عملکرد کلی این ماشین را مشخص می کند. امروزه شاهد فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک با برند و مشخصات فنی مختلف در سطح بازار می باشیم. توجه داشته باشید که هر کدام از برندهای لیفتراک دارای قطعات متفاوت از یکدیگر می باشند که هنگام خرید قطعات لیفتراک باید به این نکات مهم توجه داشته باشید. اگر قصد  خرید لوازم یدکی لیفتراک تویوتا، کاترپیلار، کوماتسو، هیوندا و سایر برندهای معتبر خارجی و داخلی را دارید، می توانید با واحد فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس حاصل نمائید و از موجودیت و قیمت هر کدام از قطعات مورد نظر خود مطلع گردید.

فروش قطعات لیفتراک اورجینال و با کیفیت

با توجه به اینکه ایمنی بارگیری محصولات و حمل و نقل آنها بسیار حائز اهمیت است، کلیۀ لوازم یدکی لیفتراک باید از مواد اولیۀ درجه یک ساخته شود که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. به طور معمول طراحی این ماشین با سه نوع رایج از دکل های لیفتراک صورت می گیرد که می توان به دکل دو مرحله ای، دکل سه مرحله ای و دکل چهار مرحله ای اشاره نمود که تعداد اجزای تشکیل دهندۀ اصلی داخلی و خارجی لیفتراک را مشخص می کند. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار به سایت مراجعه کنید.

تایر پنوماتیک، پنوماتیک مقاوم به پنجری، تایر معمولی و تایر بدون اثر از انواع قطعات و لوازم یدکی لیفتراک محسوب می شود، که هنگام خرید قطعات لیفتراک باید نسبت به آنها توجه داشته باشید چون هر کدام از آنها کاربرد ویژه ای در موقعیت های مختلف دارند. لذا بازرسی و کنترل لوازم یدکی لیفتراک قبل از به کارگیری از آن لازم و ضروری است.

شرکت پارت یدک راهسازی چندین سال است که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ واردات و تأمین انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین و صنعتی چون قطعات و لوازم یدکی لیفتراک با برندهای معتبر جهانی در ایران فعالیت دارد و می تواند شما را در خرید قطعات اورجینال راهنمایی کند.

 شرکت پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()