لوازم یدکی لودر از یک سری قسمت های مختلف تشکیل شده است که شامل انواع قطعات کوچک و بزرگ می باشد. در همین سو  فروش لوازم یدکی لودر   برندهای معتبر جهانی چون کاترپیلار، هپکو، کوماتسو، هیوندا، دوو، تویوتا و غیره را می توان مشاهده نمود. شرکت پارت یدک راهسازی با داشتن سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات صنعتی و عمرانی چون انواع لودر چرخ زنجیری، لودر چرخ لاستیکی، مینی لودر، لودر بکهو و غیره در سراسر کشور فعالیت می کند.

خرید انواع قطعات لودر

متناسب با دسته بندی های قسمت موتور، زیربندی، چرخ، پمپ های هیدورلیکی، جک، لوازم برقی، گیربکس و غیره، انواع قطعات و لوازم یدکی طراحی و مورد استفاده قرار گرفته می شود که بتواند عملکرد اصلی ماشین لودر را تشکیل دهد. رینگ دور پیستون موتور، سوپاپ دود و هوا، میل سوپاپ، میل لنگ، شاتون موتور، پمپ باد، اتوماتیک استارت، آرمیچر استارت، سوزن انژکتور، فیلتر هوا، فیلتر روغن، قطعات پمپ های هیدرولیک، کاسه نمد، بلبرینگ و ... از جمله انواع قطعات لودر محسوب می شوند.

بنابراین هنگام خرید لوازم یدکی لودر، توجه داشته باشید که دسته بندی های مختلف لودر را در نظر داشته باشید که جزء کدام دسته بندی کلی قطعات قرار گرفته می شود و متعلق به کدام مدل و برند ماشین لودر می باشد چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت و قیمت قطعات و لوازم یدکی لودر دارد.برای خرید لوازم یدکی لودر ولوو به سایت مراجعه کنید. 

البته اکثر لوازم یدکی لودر اورجینال وارداتی هستند که به دلیل وجود تحریم، خرید و تأمین آنها دشوار است. در صورتی که شرکت های معتبر به دلیل سابقۀ طولانی مدت در این حوزه، قادر به تأمین انواع لوازم یدکی اصل لودر با بهترین قیمت و به صورت تضمینی می باشد.

شرکت پارت یدک راهسازی نیز از جملۀ این شرکت های معتبر و با تجربه می باشد که می تواند به شما در خرید قطعات اصل و قیمت ارزان یاری رساند.

 

 شرکت پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()