ویژگی های کاغذ دیواری مناسب

از مهمترین ویژگی های کاغذ دیواری مناسب، قابلیت شست و شو و دوام آن ها در برابر عوامل فیزیکی مانند خراش، کشیدگی و پارگی می باشد، و می توان این محصولات را برهمین اساس دسته بندی کرد و در گروه های مختلفی همچون انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری مخملی، کاغذ دیواری باالیاف طبیعی و غیره قرار داد که برحسب میزان مقاومت فیزیکی و نوع متریال مصرفی با یکدیگر متفاوت هستند. متقاضیان خرید این دیوارپوش های کاغذی با توجه به سلیقه، بودجه و سبک طراحی ساختمان خود، نمونه ای از این کاغذ دیواری های متنوع را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهند، که از پرفروش ترین و محبوب ترین آن ها می توان به انواع کاغذ دیواری وینیل ساده و سه بعدی اشاره کرد، که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند و به سادگی می توان آلودگی ها را از سطح آن ها پاک کرد. برای اطلاع از  فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید. 

خرید آنلاین کاغذ دیواری ارزان

با فراهم شدن بستر خرید و فروش اینترنتی امکان دسترسی مشتریان به محصولات مورد نظرشان به صورت مستقیم و بی واسطه فراهم شده است، این روش خرید به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. متقاضیان خرید آنلاین کاغذ دیواری ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به سایت نمایندگی های فروش این محصولات می توانند به صورت مجازی در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات و فروشگاه های متعدد اینترنتی کالاهای دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت انتخاب کرده و سفارش دهند، و در محل تعیین شده همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند.برای خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک به سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید. 

دسترسی به یک بازار بسیار بزرگ و متنوه از تمامی دیوارپوش های کاغذی در طرح ها، سبک ها و رنگ های متنوع و امکان مقایسه قیمت انواع کاغذ دیواری از مهمترین مزایای خرید کاغذ دیواری اینترنتی می باشد.

 

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()