حمل و نقل یکی از مهم ترین نیاز ها در زندگی امروزی است که برای حمل و نقل از انواع خودرو ها  و وسایل نقلیه استفاده می شود. موتور ، خودرو، اتوبوس ، مینی بوس، ون و ... می تواند برای حمل و نقل مورد استفاده قرار گیرد. در این میان زمانی که بخواهیم به صورت گروهی و دسته جمعی سفر کنیم بهتر است به دلیل راحتی در سفر از خدمات اتوبوس دربستی استفاده کنیم. اتوبوس دربستی توسط مراکز اتوبوس رانی ارائه می شود که ما می توانیم در زمان های مورد نیاز از این خدمات استفاده نماییم.

اجاره ی اتوبوس دربستی می تواند از هزینه های سفر بکاهد و در طول مسیر راحتی و آسایش را ایجاد کند همین طور تعرفه های مرکز ارائه دهنده ی اتوبوس دربستی بسیار مناسب بوده و می تواند باعث رضایتمندی از سفر گردد. واحد گشت تهران بهترین خدمات دهی را با تعرفه های بسیار مناسب به شما ارائه می دهد. این مرکز معتبر سال ها در این زمینه فعالیت دارد و می تواند اتوبوس های ویژه و تشریفاتی را برای خدمات درون شهری به هموطنان عزیز اجاره دهد. تعرفه در این مرکز بر اساس اتحادیه بوده و بسیار مناسب در نظر گرفته شده است تا بتوانیم رضایت مسافران را به دست آوریم.

اجاره اتوبوس دربستی برای مراسم

یکی از زمان هایی که استفاده از اتوبوس دربستی بسیار کاربردی است برای مجالس و مراسم های مختلف می باشد که میهمانان باید  در زمان خاصی حضور یابند بنابراین می توان با استفاده از اتوبوس دربستی همه به صورت دسته جمعی در مجلس حضور پیدا کنند. مراسم در بهشت زهرا نیز از مراسم هایی است که باید در زمان کوتاهی افراد در آن جا حضور یابند بنابراین برخی از افراد وسیله نقلیه ندارند و یا شاید به موقع به محل نرسند و.... به همین دلیل معمولا افراد با استفاده از اتوبوس دربستی و به صورت دسته جمعی در محل حاضر می شوند . برای اطلاع از  خدمات شرکت واحد به سایت مراجعه کنید. 

امروزه شرکت های زیادی خدمات مسافربری را انجام می دهند که هر یک تعرفه هایی را در نظر می گیرند اما به طور کل استفاده از این خدمات هزینه ی بسیار مناسبی دارد. واحد گشت تهران از مراکز است که خدمات مسافربری را ارائه می دهد که در این مجموعه از رانندگان باتجربه و خوش برخورد کمک گرفته می شود و از اتوبوس های راحت و مجهز استفاده می گردد. افراد می توانند با تماس با این مرکز در زمان کوتاه اتوبوس ها را اجاره نمایند. این مرکز با سرویس دهی همه ساعته توانسته رضایت مسافران را به خود جلب نماید.

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()