قیمت کفش ایمنی با کیفیت

قیمت کفش ایمنی، بر اساس انواع و اقسام مختلفی که در بالا هم به آن اشاره شد، متفاوت است. از ویژگی های کفش ایمنی استاندارد می توان به ایمنی و امنیت، راحتی و بهداشت و دوام کفش اشاره کرد که هرچه کفش کار از لحاظ این استانداردها، بالاتر باشد، قیمت کفش ایمنی نیز بیشتر است. که البته قیمت انواع کفش ایمنی در مقایسه با کارایی و دوام بالای کفش، مقاومت در برابر صدمات احتمالی و همچنین سبک بودن آن که از خستگی فرد در ساعات طولانی کار جلوگیری می کند، مقرون به صرفه است.

تجهیزات ایمنی وسایل حفاظتی هستند که افراد به منظور جلوگیری از صدمات و حفاظت از خود، از آنها استفاده می کنند. کفش ایمنی یکی از تجهیزات ایمنی است که استفاده از آن در محیط های صنعتی اجباری است. از مزایای استفاده از کفش ایمنی می توان؛ پیش گیری از حوادث کار (برخورد اجسام سنگین و برنده)، حفاظت در برابر سوختگی، گرم نگه داشتن پاها در محیط های سرد، نجات دهنده در برابر خطرات برق گرفتگی و اسیدها، بیماری های پوستی در محیط های مرطوب و مقامت در برابر خستگی را نام برد. تمامی موارد گفته شده در قیمت کفش ایمنی تاثیر ‌گذارند. برای خرید کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری به سایت مراجعه کنید.

مرکز تخصصی رادین ایمن، سالهاست به صورت حرفه ای در حوزه ابزارآلات ایمنی از قبیل کفش های ایمنی فعالیت میکند و ضمانت اصالت کالا، ارسال مطمئن و همپنین تضمین بهترین قیمت و کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. قیمت کفش ایمنی در فروشگاه ایمن رادین، با توجه به مدل کفش کار، متریال به کار برده شده و نیز برند آن متفاوت است. قیمت کفش ایمنی ایرانی کمتر است. متقاضیان کفش های ایمنی بر اساس حرفه ای که در آن مشغول به کار هستند، به راحتی می توانند از میان مدل های فراوان کفش ایمنی فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، کفش مورد نظر خود را انتخاب کنند و جهت آگاهی از قیمت کفش ایمنی با فروشندگان این مجموعه تماس بگیرند و نسبت به خرید اقدام نمایند. 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()