نماشویی توسط افراد خبره با قدرت بدنی بالا ارائه داده می شود. هدف از ارائه خدمات نماشویی ساختمان، شستشوی نما و بازگرداندن جلوۀ نمای ساختمان به حالت اولیه می باشد. به این ترتیب مالکین ساختمان های بزرگ برای آنکه بتوانند آلودگی های روی سطوح ساختمان را از بین ببرند، تلاش می کنند که از خدمات مراکز ارائه دهندۀ چنین سرویس هایی استفاده کنند. گروه نماروز نیز به عنوان یکی از این مجموعه های فعال در زمینۀ ارائه   خدمات نماشویی  یا همان شستشوی نمای ساختمان با متریال مخصوص دارد.

سفارش نماشویی ساختمان

امروزه بیش از گذشته سفارش نماشویی ساختمان را در سطح کشور شاهد می باشیم چون با افزایش ارتفاع ساختمان، مالکان ساختمان تمایل بیشتری برای جلوه دادن به نمای دکوراسیون دارند. به این ترتیب میزان سفارش درخواست نماشویی در تهران بیشتر از سایر مناطق می باشد و افراد می توانند از این فرصت برای بهبود زیبایی نمای بیرونی ساختمان استفاده کنند.

اجرای نماشویی ساختمان با طناب، کلایمر، داربست و آسنسور بالابر برای تکنسین این کار فراهم می باشد و اپراتور متناسب با میزان مهارت، طرح نمای ساختمان و تعداد ابزارآلات نظافتی می تواند هر کدام از روش ها را انتخاب نمایند. برای شستشوی نمای ساختمان نیاز به تهیه و آماده سازی زیرساخت مناسب است. تا بدین وسیله افراد بتوانند سطح کیفیت خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، ارتقاء ببخشند.برای اطلاع از خدمات شستشوی نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید.

علاوه بر مسائل ذکر شده، هزینۀ اجرای نماشویی به طراحی ساختمان و میزان آلودگی و کثیف بودن نمای ساختان بستگی دارد. البته پیش از ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان، مبلغ تقریبی اجرای نماشویی به کارفرمایان گفته می شود و سپس افراد می توانند با بررسی وضعیت ساختمان و اجرای کامل نماشویی ساختمان، هزینۀ کامل را مشخص می کنند.

گروه نماروز مفتخر است که در این حوزه می تواند خدمات ارزنده ای به هموطنان خود ارائه دهد و بتواند در زیبای نمای ساختمان و شهر شما مالکین ساختمان را همراهی کند.

 گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()