لوازم یدکی گریدر به کار رفته در ساخت ماشین آلات گریدر متناسب با تنوع مدل های آن، متفاوت از یکدیگر می باشند. به همین دلیل هنگام خرید لوازم یدکی گریدر باید این نکته را مد نظر بگیرید. کاربرد اصلی ماشین گریدر برای تسطیح جاده و برف روبی است که در فصول سرد سال از مزایای آن استفاده می نمایند. فروشگاه سرویس قطعه در زمینۀ خرید و فروش قطعات و تجهیزات ماشین آلات سنگین چون فروش لوازم یدکی گریدر  برند داخلی و خارجی در سراسر کشور فعالیت می کند. بنابراین می توانید متناسب با نوع قطعات و لوازم یدکی گریدر با قیمت ارزان و تضمین شده سفارش دهید.

فروش لوازم یدکی گریدر اصل

با توجه به تعدد مراکز فروش قطعات و تجهیزات ماشین آلات سنگین، برخی از افراد قطعات تقلبی را جایگزین لوازم یدکی گریدر اصل به فروش می رسانند. به همین جهت پیش از خرید لوازم یدکی گریدر باید از سابقۀ فعالیت فروشگاه و شرکت عرضه کنندۀ قطعات یدکی اطمینان حاصل نمائید. همانطور که می دانید قیمت لوازم یدکی گریدر و سایر ماشین آلات سنگین نسبت به قیمت قطعات خودرو سواری گران تر می باشد. از این رو قبل از خرید قطعات یدکی گریدر به مراکز فروش معتبر مراجعه نمائید، تا بتوانید با اطمینان خرید خود را انجام دهید. در ضمن توجه داشته باشید که خرید انجام شده توسط فروشنده تضمین داده شود که در صورت بی کیفیت بودن قطعات آن را تعویض نماید. برای خرید لوازم یدکی گریدر ولوو به سایت مراجعه کنید.

قطعات و لوازم یدکی گریدر متناسب با برند و مدل در دسته بندی های مختلف تأمین و به فروش می رسد. از این رو می توانید انواع لوازم یدکی موتوری گریدر، لوازم یدکی زیربندی گریدر، لوازم یدکی گریدر کاترپیلار، لوازم یدکی گریدر هپکو و غیره را با قیمت مناسب و کیفیت اصل تهیه نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و موجود بودن قطعات یدکی مورد نظر می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()