لوازم یدکی غلطک از یک سری قطعات و لوازم یدکی کوچک و بزرگ تشکیل شده است. هر کدام از قطعات این ماشین از وظایف مختلفی را انجام می دهند که نقش مهمی در عملکرد ماشین غلطک دارد. خرید و فروش لوازم یدکی غلطک نیز به منظور برطرف نمودن ایرادات فنی ماشین صورت می گیرد. به این ترتیب مالکین ماشین آلات سنگین چون غلطک می توانند با قیمت ارزان قطعات یدکی مورد نیاز خود را خریداری نمایند. فروشگاه سرویس قطعه جزء یکی از فروشگاه های فعال و با سابقه در زمینۀ تأمین و عرضۀ انواع قطعات غلطک و سایر ماشین آلات سنگین می باشد و می توانید با مراجعه به مرکز فروش این مجموعه با قیمت مناسب خرید لوازم یدکی غلطک را انجام دهید.

فروش انواع لوازم یدکی غلطک

در حال حاضر انواع لوازم یدکی غلطک پاچه بزی، غلطک ارتعاشی، غلطک پنوماتیک و غیره در داخل و خارج از کشور تولید و عرضه می شوند که می توانید متناسب با مدل ماشین غلطک، قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خود را تأمین و خریداری نمائید.

در واقع لوازم یدکی غلطک هپکو، قطعات هام، دایناپاک، کوماتسو و ... برخی از قطعات غلطک وارداتی و داخلی هستند. کاربرد اصلی غلطک برای مسطح نمودن زمین خاکی و آسفالت می باشد از این رو شهرداری و کمپانی هایی که مسئولیت اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی را دارند، می توانند از مزایای ماشین غلطک استفاده نمایند و بتوانند سرعت اجرای عملیات عمرانی را نسبت به گذشته افزایش دهند. با توجه به کاربردی که غلطک دارد، بروز هر گونه صدمه به قسمت های مختلف ماشین، امکان آسیب دیدگی لوازم یدکی غلطک افزایش می یابد که نیاز به بررسی دقیق خواهد داشت. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی غلطک هام به سایت مراجعه کنید. 

برای اطلاع از موجودیت، قیمت و سفارش اینترنتی لوازم یدکی غلطک می توانید با مرکز فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس حاصل نمائید و با قیمت مناسب قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()