کالا و تجهیزات حفاری از محصولات و دستگاه های مختلفی تشکیل شده است که مزایای عمده ای دارد و می توان در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مشاهده نمود. خرید و فروش کالا و تجهیزات حفاری نیاز به دانش تخصصی و دقت فراوان دارد. التبه لازم به ذکر است که تأمین کالا و تجهیزات حفاری برای عملیات حفر چاه آب نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. پیش از خرید تجهیزات حفاری، باید نوع کاربری و حجم و عمق عملیات حفاری را مد نظر داشته باشید و بررسی دقیق و جامعی نسبت به وضعیت محل حفاری چاه داشته باشید. فروشگاه و پلتفرم مهندسی دایموند دریلینگ بیش از یک دهه است که از فعالیت حرفه ای آن می گذرد و در جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی اصولی به مشتریان خود، قادر به ارائه خدمات مشاوره فنی، طراحی و همچنین تأمین کلیۀ کالاهای پروژۀ عمرانی می باشد.

تأمین کالا و تجهیزات حفاری

پروژه های عمرانی مرتبط با حفاری زمین برای اجرای پروژه های کوچک و بزرگ نیاز به تخصص دارد که بتوان مناسب ترین اقلام را تأمین نمایند که در نتیجۀ آن بتوانند با حداقل هزینه و کاربردی ترین تجهیزات حفاری، عملیات عمرانی مورد نظر را پیاده سازی نمود.

مته های حفاری و مواد اولیۀ مورد نیاز برای حفاری از جمله کالا و تجهیزات حفاری لازم و ضروری هستند که پیمانکاران و مجریان طرح باید بیش از شروع فعالیت حرفه ای خود، بدان توجه داشته و در نظر بگیرند. به عنوان مثال خرید کالا و تجهیزات حفاری چه آب متفاوت از تجهیزات حفاری چاه نفت و گاز است که مدیران اجرای عملیات های حفاری این نکات مهم را مد نظر قرار می دهند.

پیش از اجرا و خرید کالا و تجهیزات حفاری می توانید از تجربیات تخصصی فروشگاه اینترنتی دایموند دریلینگ Diamond Drilling با حداقل هزینه استفاده نموده و سپس با پرداخت کمترین هزینه پروژۀ خود را به مرحلۀ اجرا برسانید.

 

فروشگاه دایموند دریلینگ 

آدرس : تهران- اشرفی اصفهانی - بالاتر از میدان پونک - شماره 256  

ایمیل :   info@dimonddrillingshop.com

            chenari@diamonddrillingshop.com

تلفن : 02144831535

موبایل : 09128364866

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()