کیفیت، دوام و کارایی موتورهای برند پرکینز سابقه ای جهانی دارند و این کمپانی انگلیسی در شمار اولین و بی رقیب ترین صنایع تولید کننده انواع موتورهای دیزلی، احتراقی و ژنراتورها به همراه تمامی قطعات پرکینز می باشد و می توان ماندگای و طول عمر تمامی موتورهای این مجموعه بزرگ را تضمین نمود. از انواع قطعات پرکینز دیزلی می توان به سوپاپ، بلوک سرسیلندر، شاتون، یاتاقان، کانال هوا، لرزش گیر، واشر سرسیلندر و غیره اشاره کرد، که دسترسی به تمامی آن ها در صورت خرابی و استهلاک به سادگی از طریق مراکز معتبر نمایندگی ایران هیدرولیک مرکزی امکان پذیر است، و قیمت خرید قطعات پرکینز  اصل در این مرکز بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر مجموعه های فروش متفرقه در سراسر کشور می باشد که از مهمترین دلایل آن می توان به عرضه مستقیم و بی واسطه قطعات پرکینز اشاره کرد.

انواع قطعات پرکینز

کمپانی انگلیسی پرکینز با بیش از 88 سال فعالیت درخشان و مستمر در زمینه طراحی و تولید انواع موتورهای دریایی، موتورهای صنعتی و موتورهای توان به همراه تمامی قطعات پرکینز توانسته در این صنعت پر طرفدار بی رقیب باشد. از جمله فعالیت های مشترک این کمپانی با کاترپیلار می توان به انواع موتورهای 400، 850، 1100، 1200و 4000 اشاره کرد که به همراه تمامی لوازم و قطعات پرکینز به منظور دوام و ماندگاری این ماشین آلات از طریق نمایندگی های مطرح و معتبر عرضه می شوند، و شاید یکی از مهمترین دلایل قدرتمندی کمپانی کاترپیلار استفاده از انواع موتورهای پرتوان پرکینز می باشد. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید.

فروش قطعات پرکینز با مناسب ترین قیمت

نمایندگی رسمی و معتبر ایران هیدرولیک مرکزی با عرضه و فروش قطعات پرکینز با مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات ممکن برای مشتریان توانسته در شمار برترین و قدرتمندترین شرکت های فروش آنلاین قطعات پرکینز قرار بگیرد. ارسال فوری و مطمئن قطعات به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا از جمله خدماتی است که این نمایندگی در اختیار مشتریان می گذارد. متقاضیان خرید قطعات پرکینز ارزان قیمت و اصل با مراجعه به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()